{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket udstyr? :)
  • #1   9. aug 2014 Zarina har sin Passir kombi sadel på
    Jeg fik et underlag til hende i rød med lommer i siden, men jeg syntes det er alt for stort.
    Hun har en john wheteker fortøj og Trense i rød på
    Jeg har en alm polo på og sorte ridebukser leggins og korte ridestøvler
    Til stævner
    Vi rider bare de korte klasser
    http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/staevner_og_loeb/435498-ras_og_zarina_staevner_2014



    VH
    Annette


  • #3   11. aug 2014 Jeg tænker at grunden til man vælger klokker og gamacher er for at undgå skader og løse sko?
    jeg har ikke startet stævne endnu men min plan er at starte til næste sæson smiley
    og jeg har en hest der har en tidligere balle skade så jeg overvejer klokker selvom han ikke går med sko. fordi jeg er lidt af en hønemor smiley

    Til dagligt rider jeg kun skov og der har jeg min skønne bomløse og en alm trense på ham pt.
    Men vil så gerne have købt en biothane med martingal/fortøj på, han har det med at tage hovedet op når han bliver for ivrig.


  • #4   11. aug 2014 Jeg har en podium rome distancesadel, og rider med et underlag bestilt over nettet fra Australien. Har 2 biothane hovedtøjer, et med bid og et med hackamore, så jeg kan skifte i 1. Eller 2. Vetgate til hackamore. Rider også med biothane fortøj. Gamacher bruger jeg nogle der Air Cooler hestens ben, kan ikke huske hvad de bestemt hedder, ellers bruger jeg også springgamacher.
    Jeg rider selv med polo shirt, støtte t-shirt, podium ridebukser, kondisko og leggins. smiley
    Hvis din hest har brug for klokker i dagligdagen, vil jeg også give dem på til stævner, for at mindske risikoen for skader, hvis man er vant til at tage dem af, tager det ikke mange sekunder i vetgaten smiley


Kommentér på:
Hvilket udstyr? :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce