{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad mener i? :)
  • #1   22. aug 2014 Hingste kan være ligeså rolige som hopper og vallakker smiley

  • #2   22. aug 2014 Da jeg var 12 eller 13 (husker det ikke præcist) tilred jeg (så godt som) en hingst der skulle med til hingstekåring i Herning. Den var nu meget rolig at tilride, og det var først da jeg selv begyndte at ride rundt på den at det kom med nogle buk og kunne finde på at rejser sig lidt. Så fik den er lille klap på halsen, og lidt rosende ord, så var det godt igen smiley
    Kan ikke se noget problem i det. Synes der er mange der gør den værre end de er smiley


  • #3   22. aug 2014 Har aldrig redet en hingst smiley

  • #4   22. aug 2014 Hvis hingsten er fornuftig nok, så hvorfor ikke? Skulle voksne mennesker måske ride rundt på shetlænderhingste? Nej vel? smiley

  • #5   22. aug 2014 Ja det kan de smiley ingen tvil om det smiley jeg syntes bare det er for tideligt at ride hingst som 10 årig smiley men igen sådan er det jo smiley jeg har intet imod hingste smiley

  • #6   22. aug 2014 Fordi at det at være hingst ikke er nogensom helst forskel fra at være vallak eller hoppe.

    Der er bare så mange hingste ejere der tror de er så seje og skal gøre deres hingst farligere end den er eller ikke kan opdrage på dem.

    Jeg ville hellere turde lade folk ride mine hingste frem for vallaker. Netop fordi alle mine hingste har været roligere end nogen af mine vallaker.


  • #7   22. aug 2014 Jeg rider en hingst lige nu, og han er virkelig rolig - dog løber han lidt i trav og vil meget gerne galopere, men det skal jo bare lige trænes smiley

    Min lillebror rider ham nogen gange smiley

    Jeg har personligt intet i mod hingste, syntes de er ligesom hopper og vallaker smiley


  • #8   22. aug 2014 Dejligt smiley ja hingste er skønne smiley

  • #9   22. aug 2014 Sæt ikke et barn op på en vild hest, det er rådet ikke en hingst disse ting er vidt forskellige, jep man kan finde vilde og farlige hingste men de findes også i vallak og hoppe udgaver. Havde selv min hingstegale hoppe med til stævne hvor der var en hingst den ænsede hende ikke, flere af mine dressur venner har hingste da de åbenbart er mere spændene, men de er da lige så rolige som vallak ved siden af mere end den hysteriske hoppe forenden af gangen. Håber i forstår havd jeg mener at man bare ikke skal rede alle med den samme kam smiley

  • #10   23. aug 2014 Jeg var fire år første gang jeg sad på en hingst

  • #11   23. aug 2014 Jeg red på en shetlænder hingst så ikke havde redet i 2 år da jeg var 10 år men der havde jeg også redet i 6 år

  • #12   5. sep 2014 Jeg red på min første hingst som 8 årig. En dejlig rar Isbasse ved navnet Emil. Derefter som 10 årig en 4 årig traver hingst ved navnet Sir Protector der ikke var ordentlig tilredet, ejeren havde fundet ham bundet fast i et skur, forladt uden noget hvor der havde været rotter at forsøgt sig på hans ben. Stakkels stakkels hest smiley ... Jeg var den første på ryggen af ham..Kort efter red jeg ture på ham selv..
    Dette var vanvittigt når jeg tænker over det i dag som voksen. Dengang var man ikke så pylret..og jeg var jo en sej tøs der kunne klare mosten.. smiley Jeg fik da nogle ture i sandet, men det skræmte ikke mig. Jeg tror ikke jeg har redet hingste efter ham.. Men der har været en del heste igennem tiden så jeg kan have glemt en..
    Jeg mener det kommer an på rytterens mod og psyke.. Der er jo også Shetlænder hingste der skal tilrides og dette skal jo ikke være af en voksen...

    Mvh TT


Kommentér på:
Hvad mener i? :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce