{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Hjælp du kan også vinde flotte præmier! {{forumTopicSubject}}

HJÆLP! smiley


0 sekunder siden



SE HER!!!! VIL DU VINDE ET PANDEBÅND TIL EN VÆRDI AF 400 KR,-????? og ( få 10% på pandebånd hele ugen for alle. )
I forbindelse med at min søster har været så heldig at gå over og blive 1 af de 5 finalister tilbage i konkurrencen om 25.000 kr,- til deres kommende baby pige, har jeg bestemt for at give min støtte, vil jeg udlodde for 400 kr,- og yderligere 10 % rabat oveni hvis der ønskes andet fx næsebånd osv.
Dette kan ske hvis hun er så heldig at vinde denne konkurrence, det eneste i skal gøre for at vinde er at stemme på par NR 1, hende og hendes næsten ligeså tykke kæreste står med maverne mod hinanden .
Dette kan vidst kun gøres på computer


Følg linket og tryk stem i en lille rund cirkel til venstre for billedet og derefter gå helt ned og tryk send mit svar.
(link fjernet)

VI håber i vil være med i denne konkurrence, på forhånd tak
Stine og Sanne Schüsler

Husk blot og skriv størrelse på pandebånd når du har stemt
https://www.facebook.com/#!/groups/SchuslerDesign/

Yderligere har vi sat mere i puljen idag! Skal vi ligge lidt ekstra i puljen?? de er nu kun 4 finalister tilbage, der må gerne stemmes hverdag!
Vi smider sådan 4 i puljen! til håret eller hesten de er super flotte.
Værdi 20 kr,- stk.


OBS:
Det faktisk utroligt man kan stemme flere gange om dagen, men ulempen er hvis man køre ned med piltaster og ikke den dims over i siden, så stemmer den på nogen af de andre par

Så brug endelig ikke piltasterne

Husk blot og skriv størrelse på pandebånd når du har stemt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp du kan også vinde flotte præmier!
Kommentér på:
Hjælp du kan også vinde flotte præmier!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce