{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Hjælp til at finde min vej igen {{forumTopicSubject}}

For ikke at lave dette til en større smørre end nødvendigt, så er dealen det at jeg ikke synes min hestetræning går som ønsket.

Jeg har motivationen, men jeg ved ikke hvad jeg skal lave. Jeg ved godt hvordan jeg kommer frem til visse ting, rent videnskabeligt set. Jeg ved hvordan man lærer en hest at ligge ned. Jeg ved hvordan man lære den at acceptere berøring i hovedet. Jeg ved hvordan man træner.

Selvom jeg gerne vil træne det, så føler jeg ikke en glæde. Ved hverken mine heste eller jeg.. Jeg føler ikke motivationen ved mine heste, og det trækker mig selv ned.

Har I en idé til hvad man kunne lave? Something something? Jeg vil gerne finde min glæde frem igen, og jeg vil gerne finde noget jeg virkelig kan give den en skalle med, så jeg måske kunne hive glæden frem i hestene igen. Noget nyt og noget spændende måske?

Med dette indlæg håbede jeg bare lidt på at der måske var én eller to der ville komme med et eller andet. Nogle forslag.
- Jeg træner dagligt jordtræning og tricks med mine hyppere. Og lidt agility.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til at finde min vej igen
  • #1   27. aug 2014 Hvad med at kombinere noget hesten kan lide og noget du kan lide, hva med at cykle med hesten ved siden af ?:-)

  • #3   27. aug 2014 Ja, enten et mål, noget sjovt eller inspiration?

    Mål: Får du undervisning? Jeg synes det tit hjælper, når en underviser kigger med og give inputs, inspiration og ikke mindst noget at sigte imod.

    Sjovt: Har du prøvet at lave en stor agility bane? Det er så fedt at lave et "program" man skal gennemføre (også i forskellige tempi). Eller en springbane? Jeg lavede en med tre spring i mandags, hvor jeg styrede min hoppe rundt uden udstyr. Det var über fedt og min hoppe havde en fest smiley

    Inspiration: som før nævnt, undervisning, men ellers overvej et kursus eller foredrag. Det synes jeg tit sætter skub i tingene.

    .... eller giv det lige en pause? Er du ikke lige startet i skole igen? Nogen gange mister jeg lysten hvis en masse andet presser på. Lysten vænner dog altid tilbage, hvis bare jeg giver den plads til det smiley


Kommentér på:
Hjælp til at finde min vej igen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce