{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

Engelsk stil om rolle modeller {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Har brug for en kæmpe tjeneste! Er i gang med at skrive en engelsk stil om at se op til en person eller at have en rolle model. Jeg vil gerne høre jeres holdning til mente (godt og dårligt) og om der er nogen af jer der ser op til nogen eller har en rolle model?
Tror i der er mange unge der har en rolle model? Hvad tror i det skyldes?

på forhånd mange tak for hjælpen!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Engelsk stil om rolle modeller
  • #1   8. sep 2014 egen rolle model?: jeg ser op til ryttere der kan ride deres heste uden nogen form udstyr, både jordtræning og under rytter. samt personer der generelt ser positivt på alt! har overskud til at forkæle sig selv og ser det smukkeste i alle mennesker og dermed mener at alle har noget unikt og alle er værd at elske.

    Tror i der er mange unge der har en rolle model: ja jeg tror der er ok mange der ser op til en eller flere personer. det behøver ikke være noget mega seriøst. det kan også være man bare gerne vil udvikle sig selv positivt og tager ting til sig, fra din hverdag.

    Hvad tror i det skyldes: jeg tror det er vigtigt at have en rollemodel, da man på den måde for motivation til at gøre noget godt for dig selv og/eller andre personer som man møder. Min egen mor er en af mine rollemodeller, hun er bare sej! hun er sjov, imødekommende, forstående, går op i sundhed og motion samt hun elsker at hjælpe andre og ville ønske hun kunne rydde verden fra al ondskab! hun er en person jeg ser op til fordi jeg ønsker nogen af de egenskaber som hun har. det motivere mig til at tænke positivt og sætte mig selv i første række, uden at holde andre uden for eller virke tilbagetrukket og snobbet. det er en god måde at udvikle sig selv på uden at nedgøre sig selv foran spejlet. hvert et menneske er unikt og god nok! men man kan altid ønske der var noget at man kunne gøre bedre og det er helt i orden at udvikle sig selv. dette tror jeg en rollemodel er med til. smiley

    det er mine bud. håber det hjælper med lidt inspiration?


  • #2   8. sep 2014 En smugle smiley

  • #3   10. sep 2014 Hvis man skal være lidt fræk og gøre den sbstrakt, kan du skrive om den tidlige barndom, hvor vigtigt det er for et barn at have forældre om kan varetage omsorgen, og være rollemodeller, relation og tilknytning. Herunder hvor vigtigt det er med en god mentalisering fra betydningsfulde voksne.

  • #4   10. sep 2014 Det har jeg allerede skrevet og afleverede stilen i morges ?

Kommentér på:
Engelsk stil om rolle modeller

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce