{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

sælge eller vente {{forumTopicSubject}}

Hej i gruppen
Jeg er lidt splittet mellem at sælge og vente, da jeg er i gang med at læse, er der ikke så meget tid og da hesten er opstaldet ude er det ikke nemt at finde overskud og tid til at komme afsted (skal lige siges at jeg skal slæbe alt udstyr med frem og tilbage og har kun udendøres bane uden lys), men vi regner med at købe gård om ca. et år hvor der er plads til drengen hvilket gør tingene gør nemmere da jeg bare skal over gårdspladsen. det der er i det er, at jeg render med en evig dårlig samvittighed over ikke at bruge den tid som jeg synes han fortjener. Her kommer spørgsmålet ville i sælge eller vente.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sælge eller vente
  • #1   23. sep 2014 Jeg ville beholde ham, hvis det var min. Mest fordi i to passe så godt sammen, og det er ikke nemt at finde en hest som man passe sammen med. Du kan måske få en part til ham.

  • #2   23. sep 2014 jamen du kender godt det der med part de lærer dem altid unoder og andre mærkelige ting og min han fanger det bare lyn hurtig og er ikke til at komme af med igen, men tanken har været der smiley

  • #3   23. sep 2014 Ej come on, jeg har haft flere parter og unoder har hesten altså ikke fået af det. Tværtimod, faktisk haren af parterne hygget sig med at lære kræet lidt tricks foruden at ride og passe ham.

    Hvis ikke du vil lade andre tage sig af hesten, så må du jo selv gøre det -og kan du ikke det må den sælges. Så det er vel ret simpelt, hvis part er udelukket og du ikke magter selv at holde den igang.


  • #4   24. sep 2014 Jeg solgte min super ven/hest fordi jeg Skulle studere. Nu bor jeg på en gård. Jeg prøvede en gang at finde ham igen, men han var handlet for mange gange siden. Ham ville jeg gerne ha' beholdt smiley

  • #5   24. sep 2014 hvis din hest ellers kommer på fold og får mad og vand så behold den. Det er ikke synd at du ikke rider den og det er ikke synd at du ikke klapper den hver dag, bare der er nogle der ser efter den.

    part var en mulighed ja, jeg har haft den samme part i snart 7 år, og hun har bestemt ikke ødelagt noget, tvært imod


  • #6   24. sep 2014 Jamen går i løsdrift og mangler ikke noget, dem han står ved passer ham som deres egen smiley Så det er mig der har dårlig samvittighed over ikke at komme så meget som jeg gerne ville.

  • #7   5. okt 2014 Tror du ikke det handler om typen af parter? smiley Jeg har været part på adskellige heste de sidste 15 år, og der er godt nok ikke nogen der har brokket sig over at jeg har lært dem unoder smiley

Kommentér på:
sælge eller vente

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce