{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klipning af pels
  • #1   29. sep 2014 Min er klippet på hals ca 10 cm fra det hvide i man
    Hun blev klippet for 14 dage siden
    Og bliver det "grøn Vinter" holder jeg hende kort håret på hals hele vinter
    Hvor mange gange hun skal klippes ved jeg ikke da hun ikke har været her et år
    Hun bliver nød til at få et klip under maven også
    VH
    Annette


    profilbillede
  • #2   29. sep 2014 Jeg klipper altid i oktober, så behøver jeg kun klippe en gang.
    Nogle vintre klipper jeg manen helt i bund, så bliver den pænere når den vokser ud og man kan få rettet bue på den..

    Hvis jeg ikke vil klippe den i bund og rammer det hvide, så klipper jeg bare alt det hvide væk og retter til når det vokser op igen.. Ellers må du klippe nogle cm. fra manen smiley



  • #3   29. sep 2014 Jeg kan forvente at skulle klippe 4-5 gange hver vinter. Hjalte bliver klippet når det tager mere end ½time for ham at blive dækken-tør.
    Han har altid svedt meget, og bliver også klippet om sommeren, dog kun hals og under maven...


  • #4   29. sep 2014 Min bliver klippet hver vinter smiley og det er hele kroppen smiley og hun bliver kun klippet en gang smiley

  • #5   29. sep 2014 Sidste vinter klippede jeg 2 gange (billedet viser 1. klip)

    Mht. manen ... det skete for os sidste år, hvor der nok røg 5 cm af det hvide af, men det tager jo ikke lang tid om at vokse ud igen, så jeg klipper den bare som jeg plejer og ignorerer indhakket smiley


    profilbillede
  • #6   30. sep 2014 Tak for svarene. Må bare ingonre den ufatlig grimme man

Kommentér på:
Klipning af pels

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce