{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Ar på siden hvilken sadel?? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley

Sagen er den at min plag på 2 år, i april måned fik lavet et rigtig grimt og dybt sår på siden (se billede) selvfølgelig blev hun syet og behandlet efter alle kunstens regler. Men nu et halvt år efter ca, har hun stadig en ''klump'' arvæv på siden og jeg har snakket med dyrlæge omkring om man kan få det fjernet men risikoen for det kommer igen i større omfang er der og den er stor, så lader det være som det er.

Men mit egentlige problem er at når jeg engang skal finde sadel til hende kommer det til at ligge ned over arret hvilket jeg ikke ønsker da hun godt kan blive øm.

jeg har fået anbefalet en combi sadel med korte saddelklapper problemet med sådan en er at jeg er meget langbenet (er 181 høj og langbenet) så den ville ikke være optimal med støtte. Så i dag tænkte jeg en akademisk/spansk sadel da man godt kan ride dressur i den (har selv tænkt at ride hende akademisk når den tid kommer)

så vil jeg høre om i evt. kendte nogle engelske dressur sadler med god støtte men som ikke vil komme til at presse på arret eller om i har erfaringer med akademiske/spanske sadler og hvordan de er at ride i kontra en normal engelsk sadel?

På forhånd tak! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ar på siden hvilken sadel??
Kommentér på:
Ar på siden hvilken sadel??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce