{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Bryst implantater.. (Ikke børne minded :-) ) {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg begynder virkelig at blive udfordret på mit normalitets begreb ift. brystimplantater og har derfor et behov for at høre om hvor mange af Jer her inde der har dette, eller om I kender mange i Jeres nærmeste omkreds der har fået lavet bryster...

Nu har både min mor og to søstre fået lavet bryster og jeg er MEGET skuffet, chokeret, m.m. over at de har fået lavet dette.. Jeg har jo lidt denne holdning at vi er skabt som vi er og har vi det ikke godt med os selv så er der et behov for at få arbejdet med dette, da plastiske operationer ikke løser det underliggende problem...
Ja jeg er gammeldags.. Nej dette gælder selvfølgelig ikke for de der har været udsat for ulykker eller sygdomme der gør at en plastisk operation er hensigtsmæssig....

Så hvor ligger normalen??

Mvh TT smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bryst implantater.. (Ikke børne minded :-) )
  • #1   15. okt 2014 Jeg synes at det er helt okay til en vis grad.. Jeg kan godt forstå hvis at du har en A eller B skål hvor at jeg ved at mange ikke selv er tilfredse med det, eller ens bryster har stor størrelses forskel. smiley

  • #2   15. okt 2014 Du kan ikke definere normalt. Der er efterhånden så mange mennesker som får lavet pasticoperationer, at det ikke kan defineres som unormalt.

    Min personlige holdning er, at folk må gøre hvad de vil. Har de lyst eller behov for at få større bryster, så skal de endelig have lov til det! Jeg har en veninde som har fået sine lavet, og de er flotte. Jeg har selv overvejet det, at personlige årsager.


  • #3   15. okt 2014 hvis der er en god grund til det og det ikke bliver overdrevet og man får en størrelse der ser urealistisk ud altså at brysterne fylder hele overkroppen så er det ok.

    men hvis jeg selv nogen sinde skal have lavet noget, så er det mindre bryster eller et løft når det kommer til den tid (forhåbentlig laaaaangt ud i fremtiden!!!!)
    Der er en del fra min gamle klasse der har en A / b skål og de er allerede begyndt nu (som 18 årig) at overveje implantater til en C eller D skål. (synes dog selv de skal vente en del år endnu og pt virker det ikke fornuftigt da de er så unge)
    ellers har jeg ikke noget i mod det. smiley


  • #4   15. okt 2014 Jeg kunne godt finde på at gå den anden vej, og få lavet dem mindre, men aldrig større. Synes min D-skål er rigeligt store, og går faktisk og savner den A-B-skål jeg havde for omkring 3 år siden smiley

  • #5   16. okt 2014 Jeg har det som overstående.

    Jeg er utrolig lille (altså er 154 høj og slank) og alligevel har jeg en D-skål (få gange E) og det kan irritere mig nogle gange! Som overstående skriver, så savner jeg også til tider at være A-B skål i stedet for ..


  • #6   16. okt 2014 Det er SÅ normalt nu, at jeg ikke ser nogle grund til at være "gammeldags" længere omkring det. Man kan SAGTENS vær meget psykisk nede over sine bryster, om det er grundet de er for store eller små, eller pga formen, og det passer bestemt IKKE, at man ikke kan få det bedre med sig selv, hvis der bliver gjort noget ved brysterne:-) Hvis en pige går og er ked af, at hun ikke har større bryster end en A skål eller mindre, og at hun igennem sit liv har hørt meget på drenge, som siger hun har små bryster (ikke på en dum måde), men hun ved det jo godt selv. Så GØR det altså en forskel at få dem lavet bare en smule større, for så forsvinder den byrde, og man kan være glad for sig selv igen. Det nytter ikke at folk går og tror, at så finder man da bare noget NYT man hader ved sig selv, for SÅDAN er det IKKE. smiley

    Jeg har selv fået lavet bryster. Nu har jeg en stor B lille C. Jeg havde ingenting før. Det gjorde mig ked af det i mange år, men da jeg så fik min kæreste som elskede mig for den jeg var, gjorde det mig ikke så meget.. Jo, at jeg ikke turde vise mine bryster særlig længe i fuld lys... Det satte en stopper for mange ting i min hverdag, hvor jeg gik og proppede ekstre indlæg i mine bikinier. Men levede med det, lige ind til den dag hvor ALT forsvandt pga jeg trænede rigtig meget.. Det begyndte så også at gøre ondt, fordi jeg jo stadig havde mit brystvæv, men ingen ting var der.. Jeg gik til min læge, og hun sagde, at i disse situationer brugte de ofte fedt fra et andet sted på kroppen, for at få brystet fyldt lidt ud, men jeg havde ikke rigtig noget at tage fra. Jeg kom på nogle forskellige fede kure, hvor jeg skulle drikke rent fløde og sødmælk samt indtage forskellige ting, men intet hjalp. Så jeg blev enig med min familie og min kæreste, (som dog var ked af det skulle være sådan), at jeg fik lavet bryster. Jeg valgte kun den størrelse jeg har fået, fordi jeg ikke ville have større bryster end det mit brystvæv var. I dag er jeg en glad pige, som elsker alt ved mig selv. Det er en KÆMPE byrde, som er blevet fjernet fra mine skuldre smiley


  • #7   16. okt 2014 Jeg er en høj, rimelig slank pige på 173 cm, men for min skyld måtte mine bryster godt være mindre. Jeg er altså sådan "bare lån noget af mine", når folk brokker sig over, at de har for små bryster smiley

Kommentér på:
Bryst implantater.. (Ikke børne minded :-) )

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce