{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Brystforstørrende operation eller møbler? HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hej gruppe medlemmer!
Jeg står i lidt af et dilemma, håber i kan hjælpe,

Lidt fakta:
Jeg er flyttet sammen med min kæreste, som jeg nu har været sammen med i 7 måneder. Vi har faktisk måneds dag i dag. smiley
Vi har boet her i næsten 1 måned, så det er stadig ret nyt.
- Vi vil selvfølgelig gerne have et ''ordenligt'' hjem, altså vores egne møbler. Det har vi såmænd også råd til.

Men her kommer mit problem:

Jeg er i gang med at spare op til en brystforstørrende opration, som jeg skal give svar tilbage i Dec. om jeg ønsker det. Det er noget som ville betyde alt, at få fortaget og som jeg rigtig gerne vil have!

Min kæreste vil gerne have et fuldendt hjem, elsker mig som jeg er og ser ud.
Men jeg vil egentlig bare gerne have fortaget denne operation, da det er min støreste drøm, som jeg har funderet over i flere år.

Han har været ret åben om snakken, og vi snakkede ret meget om hvilken størrelse.
Men nu her hvor det nærmere sig at jeg skal afgive mit svar, så gider han ikke og snakke om det, fordi det går ham på. Han mener jeg er egoistisk..
Jeg ved ikke om det kan have noget at gøre med, at han tror jeg vil gøre mig lækker for andre. For det er det selvfølgelig ikke, det er udelukkende mig selv som har dette selvtillids problem.

Hvad gør jeg?! Hvis jeg siger nej til oprationen, så ved jeg hvor meget jeg vil fortryde det, fordi det er noget jeg altid ville have lavet nærmest, det ville være det bedste der kunne ske for mig.
Men selvfølgelig vil vi også have et hjem med flotte møbler, som vi kan vise frem på et tidspunkt.

Please hjælp!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brystforstørrende operation eller møbler? HJÆLP!
  • #1   8. nov 2014 Det er et stort ønske DU har, altså ikke noget han skal blande sig i.
    Du skal ikke forvente, at få bedre selvtillid af den grund, for det er absolut ikke noget der følger med.
    Jeg har selv fået fortaget operationen, da det havde været et ønske i 9 år..

    Ang. størrelse, fik jeg af vide, at man ikke sådan kunne sige man fx ville op og have en c skål, da man heller ikke søger et par bukser til 60 kg.
    Prøv nogle forskellige, og se hvilke du bedst kan lide i volume, faconen kan du ikke regne med.

    Sørg for guds skyld, at det er et godt sted du får det lavet, søg på nettet.
    Du skal have tillid til dem, og der skal være en klar aftale om, hvad der skal foretages.
    Og så husk, at hold dig til de restrationer der er efter sådan en operation, og vær sikker på, du har nogle der vil passe dig de 3 uger efter, hvor du ikke må bære mere end 1 kg. kun må have bluser på, der lukkes foran, og som du skal have hjælp til, at tage på.

    Du er velkommen til, at skrive pb hvis du har spørgsmål.


  • #2   8. nov 2014 Rigtig mange tak for dit svar! smiley
    Synes du jeg skal vælge og få den fortaget, selvom min kæreste er imod det? Og helst ikke vil snakke om det, fordi det gør ham sur? smiley


  • #3   8. nov 2014 Jeg må være enig med Jose i denne her.. Det er din krop og dit valg.. Og forhåbentlig også dine penge.. Så må kæresten bide det i sig, og mon ikke han nok kommer til at kunne lide dem. Du er jo stadig dig, bare med større bryster smiley

  • #4   8. nov 2014 Hvis det er et ønske du har, er du ligeglad hvad din kæreste synes. Du ved selv hvad du vil smiley
    Og er sikker på, at han vil blive glad for dem 3 måneders tid efter smiley


  • #5   8. nov 2014 vis det er dig der har sparet pengene sammen er det dine penge og du skal bruge dem til det du vil og jeg ville personligt ikke droppe noget jeg gerne vil for en jeg har været sammen med i 7 måneder smiley

  • #6   8. nov 2014 jeg ville nok også få lavet den operation hvis det var mig. Du får det ikke til at lyde til at du kan foretage operationen på er andet tidspunkt? Man kan altid købe møbler hen af vejen. Min kæreste og jeg har boet sammen i 4 år nu og vi mangler stadigvæk ting og møbler, men vi køber dem i takt med at vi får sparer sammen. Bl.a. Har vi endelig været nede og bestille en ny lækker seng smiley

  • #7   8. nov 2014 I starten ligner ens hjem også en genbrugs butik, og man har lige det man kunne købe billigt/ har fået forærende. Jeg ville meget hellere leve et år eller 2 med nogle ældre med brugbare møbler, og så få en stor drøm opfyldt smiley


  • #8   8. nov 2014 Jeg ville vente til jeg havde fået de børn jeg skulle have, ellers skal du have dem lavet igen bagefter kender en der fik lavet inden og ja hendes er godt nok ikke pæne mere :S og det har jeg oplevet at flere har fortalt..

    så ja jeg ville vente med at få dem lavet..

    men du skal gøre hvad du har det bedst med.. hvis du vil have dem lavet må du jo få det gjort, og skide på møblerne og vente til i har råd (igen jeg ville heller vise et pænt hjem frem og have en kæreste der var tilfreds med mig end et halv færdigt hjem med grimme møbler og have en kæreste som synes jeg er egoistisk)


  • #9   11. nov 2014 Dejligt med så mange svar! smiley
    - Jeg ved ikke om det skulle nævnes at jeg er en 18-årig pige, som lever af su til daglig? smiley


  • #10   11. nov 2014 Det ændre ikke min anbefaling. Jeg ville gøre det, dog hvis du har planer om børn lige her indenfor et par år, ville jeg vente.
    Jeg kunne ikke fylde en A skål ud tidligere, så der er ikke rigtig noget der kan hænge på mig smiley
    Husk, at spørge om implantatet bliver lagt under musklen. Og hvilket mærke det er, der er kun 3 der er godkendt.


  • #11   14. nov 2014 Dine penge DIT valg. Han er egoistisk hvis han mener at DU skal betale for jeres møbler, i stedet for at bruge pengene på dig selv, som DU har sparet op.. Han kan hverken gøre fra eller til, og han ved ikke hvordan det er at være pige i den situation. Sjovt som det er, stod jeg i helt samme båd som dig. Var lige flyttet hjemme fra og boede i en lejlighed. Jeg kunne vælge at bruge mine penge på mig selv, eller møbler fordi han ingen penge havde. Jeg valgte min brystoperation, og selvom nogle siger, at det ikke giver en bedre selvtillid, så er det altså ikke sandt. Det eneste jeg var ked af var, at mine bryster var små, og jeg ville rigtig gerne have mere bryst, så jeg kunne lave en kavalergang. Det fik jeg, og i dag er min selvtillid i tip top og der er intet jeg ville lave om! smiley

Kommentér på:
Brystforstørrende operation eller møbler? HJÆLP!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce