{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Jeres tips? *hyggeemne* {{forumTopicSubject}}

Tænkte vi kunne have et hygge sims 3 emne, omkring de små ting man finder ud af, og som man bruger meget når man spiller. Det kunne jo være, at andre kunne få glæde af det også! smiley

Personligt synes jeg lige for tiden det er sjovt at spille en teenage-familie, altså hvor de voksne er teenagere, hvis man kan sige det sådan.
Det er ret nemt at påbegynde sådan en familie, så det vil være mit lille tip her i dag:
Start med at lave 2 simmere til familien, som ung voksne eller voksne.
Kreer børnene også, eller lad simmerne blive gravide.

Når simmerne har fået det ønskede antal børn, så indtastet snydekoden: testningcheatsenabled true
Den kender flere af jer sikkert allerede. Herefter holdes shft nede, der klikkes på den ene af de voksne simmere, og man går så ind og redigerer dem i "lav en simmer". Begge voksne laves til teenagere, og voila, så har man altså to teenagere med børn og det hele.

Derudover har jeg fundet ud af, og testet at man kan bestemme børnene køn under en graviditet - fandt det på google, og well, hvis simmer-kvinden spiser æbler under graviditet øger det chancen for dreng, og vandmelon øger chancen for piger.
Derudover har jeg altid oplevet to børn uden fertilitetsbehandling hvis simmerkvinden under graviditeten ser børnefjernsyn mens der kører børnemusik ved siden af.


Det var så mine små tips - jeg har desværre ikke udvidelsespakker lige pt, men kom da med tips til dem også hvis i har smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres tips? *hyggeemne*
  • #2   14. nov 2014 Fik en gang 4 børn da min simmer fødte. Det var underligt, men nok på grund af mods xD

    Man kan gøre en teenager gravid med Master controller mod, elsker det til mine lidt rebelske teenagere smiley

    Har ingen tips, men man kan få en masse fedt tøj via sider som the simsreasose smiley


  • #3   14. nov 2014 Hahha, jeg slår altid bare forældrene ihjel smiley

  • #4   14. nov 2014 Cecilie, lyder en smule grusomt ;P
    Har også en veninde der spiller sims for at dræbe xD


  • #5   14. nov 2014 Hvordan fungerer mastercontroller mod? Slipper man så for det der pjat med at deres krop bliver usynlig og de ikke kan føde? smiley

  • #6   14. nov 2014 Haha jeg har kun gjort det to gange smiley Spiller ikke som sådan for at dræbe ^^



  • #7   14. nov 2014 Har aldrig oplevet at de ikke kunne føde, og har gjort det 2 gange.. Men elsker det ! smiley
    - Men du bliver nød til at inseminerer teenagere smiley
    (Lad være med at inseminere mænd, det går ikke godt xD)

    Og med Wohooer og Portait Panels ( Staver nok en smule af h til :P) kan også sjove ting!
    Med wohooer mod kan du få, tjae. Den passer bare godt sammen med Partait! For med portait kan du få flere portrætter med simmere, og med wohooer mod kan du få dine simmere til at blive gravide, selvom du har 8 simmere i din familie smiley
    - Gav måske ingen mening ... xD


  • #8   14. nov 2014 Du må endelig forklare nærmere Rikke smiley

  • #9   14. nov 2014 Hvad vil du gerne vide ? smiley

  • #10   15. nov 2014 Hvordan man installere det og spiller ned det smiley

  • #11   15. nov 2014 Du downloader det, fra denne hjemme side: https://nraas.wikispaces.com/


    Du opretter så en folder inde i "Dokumenter - Elektronic arts - sims 3 " en ny mappe kaldet "Mods". Når du har downloadet den mod du gerne vil have, placerer du den i din mods folder smiley Du skal dog have en speciel fil, som gør at du kan bruge dem i spillet. kan ikke huske om man kan finde den på Nrass siden eller ej, ellers findes der en masse online videoer på hvordan man gør smiley (Filen hedder Resource.cfg, den skal du have før dine mods kan virke :))

    Inde i mods folderen laver du en mappe der hedder packages, da dine mods bliver til packages filer smiley - så har du lidt mere styr på dem. er ikke sikker på det er noget du SKAL gøre smiley

    Nu er din mod instaleret og du kan nu spille med den i spillet ! Jeg anbefaler at du læser hvad de forskelige kan, da du lige så godt kan læse det der inde smiley

    Mods er lavet af almindelige mennesker der gerne vil have det lidt ekstra sjovt med spillet Derfor kan der selvfølgelig være fejl, men har ikke oplevet nogle endnu. Du skal bare være kritisk overfor hvad du downloader! Men der er ikke noget galt med nrass siden, kender mange der har mods fra den side, - inklusiv mig selv. Men lav hellere en bagup af dine ynglings familier! Så er du på den sikre side smiley

    Håber du kunne bruge det til noget smiley


  • #12   15. nov 2014 En god hjemmeside hvor man kan få tøj og ting og sager andre har lavet, der er gratis! Er thesimsresource.com smiley

  • #13   15. nov 2014 Forresten, er der nogle andre der har problemer med at deres simmere 'forsvinder' når du kommer på uni ? Tror nemlig der er noget galt med mit uni-spil smiley

  • #14   15. nov 2014 Og hvad så med woohoo og portraits du nævnte ovenfor? smiley

  • #15   15. nov 2014 Det er også en Nraas mod, så den findes også derinde smiley
    Du kan læse om det forskellige de kan smiley

    Portraits, gør bare at du kan have flere potrætter med simmere, - det vil sige du kan have flere simmere smiley Men inden du downloader, må du hellere læse det igennem smiley


  • #16   15. nov 2014 Haha, det lyder sådan smiley

  • #17   18. nov 2014 Da jeg ikke kunne snydekode til penge lavede jeg bare en masse simmere og log resten jeg ikke skulle bruge ihjel, og solgte deres gravsten ;P
    Ja, det var lidt voldsomt smiley


  • #19   21. nov 2014 Åh, jeg er så dårlig til at bygge xD

  • #20   22. nov 2014 Fjolset: Præcis! Sådan er det bare med mine simmere. Kan ikke klare hvis de ikke er perfekte xD Men lige nu virker mit spil ikke... smiley smiley

  • #22   4. jul 2015 Hej man kan også bruge koden testingcheatsenabled true til at trække i simmerenes humørmålere og i deres venskabs målere!
    Og hvis du har udvidelsespakken rampelys kan du også trække i nivuet? staves hvis i har et job som er med i udvidelses pakken!
    Det var mine små tips håber at i kan bruge dem!


Kommentér på:
Jeres tips? *hyggeemne*

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce