{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Flytte - erfaringer?!?! {{forumTopicSubject}}

Hej piger

Jeg igen oppe og skændes med mine forældre som siger jeg skal indlægges pga at jeg ydre min mening, kaldte min mor et røvhul (fordi hun altid skal bruge min kæreste i mod mig) og så overfaldte hun mig og rev i mit tøj og hår... Var pisse sur og nægtede at sige undskyld, men overgav mig og sagde undskyld (ville have min mobil) har pakket alle mine ting, og regner med at flytte i morgen hvis det kan lade sig gøre, ud til kæresten evt.?
Spørgsmålet er bare hvor vidt I mener det er en god ide at komme lidt væk fra hinanden .. det er godt nok snart jul, men alligevel, min mor og jeg har svært ved at døje synet af hinanden i hverdagen og det ender altid med skænderier.. så sidder med kæmpe hovedpine og mangler svar på hvor vidt jeg skal gøre det ene eller det andet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytte - erfaringer?!?!
  • #1   22. nov 2014 Ville klart prøve at komme lidt væk fra hinanden i noget tid smiley

  • #2   22. nov 2014 Tak, kan kun være helt enig smiley

  • #3   22. nov 2014 Altså når jeg bliver for uvenner ned min mir, flytter jeg ud til min far i nogle dage og det hjælper rigtig meget smiley

  • #4   22. nov 2014 Mine forældre er 'desværre' ikke skilt, det har de været, men fandt sammen igen, så tanken var at bo ved min kæreste som bor en time væk fra mig indtil det hele bliver normalt.. smiley


  • #5   22. nov 2014 Lyder også meget fornuftigt smiley hvis jeg havde muligheden for det havde jeg da gerne gjordt det når jeg blev uvenner med mor smiley men han bor laaangt væk(langdistance forhold :/) så det er lidt svært smiley

  • #6   22. nov 2014 Ja, det er mit også han bor den time væk, og kræver at der kører to busser derud, så kan ikke komme derud nu, og er helt alene hjemme, med en hund jeg ikke bare sådan lige kan forlade, selvom de har tilbudt at hente mig smiley

  • #7   22. nov 2014 Sådan noget er også bare mega irriterende nogen gange smiley

  • #8   22. nov 2014 Ja, ting som altid skal stå i vejen, og elsker den hund for meget, til at jeg bare kan efterlade hende, men tør ikke tage hende med, da hun måske er gravid, og vil ikke stresse hende med nye omgivelser og andre hunde smiley

  • #9   22. nov 2014 Det forstår jeg godt!

  • #10   22. nov 2014 Hihi tak smiley Må skrive til min kæreste, så må han lige vurdere hvad der skal ske, han har tilbudt at ham og hans mor kom ud og snakkede med mine forældre i morgen, da det faktisk ikke er første gang, sidste gang var min moster også indblandet og dem har vi ikke set siden, de har dog sagt en masse lort om mig ...

  • #11   22. nov 2014 Lyder godt! Ønsker dig held og lykke! smiley

  • #12   22. nov 2014 Hej Caroline .
    Jeg er selv mor til to unge mennesker , de er begge to flyttet hjemmefra her efter sommerferien i år , og det er IKKE fordi vi er blevet uvenner ,
    Det er altid hårdt , som jeg sidder og læser det du har skrevet . Tror / gætter jeg på , at det er for din mor svært ved at se at du er blevet et selvstændig ung pige , som for sin egne mening om tingene . Selvfølgelig skal man ikke komme op og slås . Men det vil sikkert være sundt for jer begge to , at komme lidt væk fra hinanden . Og hvis du kan flytte ind til kæresten i et lille stykke tid . Nu ved jeg jo ikke hvor gammel du er , men også i forhold til adresse ændring . Jeg håber at i finder ud af . For her i huset ved vi godt at som forældre har vi jo jer kun til låns , og så skal i videre ud på jeres egen rejse og finde den sti , i vil ud på . og så skal vi jo gerne være i baggrunden til og råde samt støtte jer . og være der når i har brug for hjælp . pøj pøj caroline . det skal nok gå smiley


  • #13   22. nov 2014 Tusind tak smiley

  • #14   22. nov 2014 selv tak smiley

  • #15   22. nov 2014 Hej Winnie
    Super sød besked, den giver rigtig god mening, og tak fordi du er enig med mig, det er rigtig rart at andre også kan se tingene fra min side af, jeg er 17år og fylder 18 til Marts, dog er min kæreste som jeg har været sammen med i halvandet år 16, så det er både hans mor ham og søster på 25 som mener det kunne være godt for mig at komme ud til dem i et lille stykke tid... Min mor har meget svært ved de ting som jeg har lyst til at lave eller gøre, fordi hun mener at det ikke er modent at tænke som jeg gør, hvilket jeg er dybt uenig i, selvfølgelig! Jeg vil prøve at evt tage en snak med dem i morgen, men har også sagt til dem her til aften hvor det hele brød løs, at de nok ikke skulle forvente jeg at blev hjemme, selvom der var sagt 'undskyld' da jeg stadig har brug for at komme væk smiley


  • #16   22. nov 2014 jeg havde også en dårlig periode med mine forældre i december sidste år og valgte at flytte hjem til min daværende kæreste og d jeg kom hjem blev det meget bedre så kan kun give dig ret i at det er en god ide det hjalp mig meget men jeg er flyttet for mig selv nu og har et godt forhold til mine forældre smiley

  • #17   22. nov 2014 når i lige nu er oprørt , så vil det ikke hjælpe og sidde og snakke om tingene . Det vil være bedre og vente til imorgen , I kunne måske skrive ned , hvordan i har det med tingene og lad hinanden snakke ud om tingene , hvad der er godt og hvad der er skidt . Og hvordan kan i for vendt det til noget positivt . Vi har altid siddet ved bordet ,om det var hversag eller i weekenden , og snakket om tingene , også om at vi gør nogle fejl , hvad kan vi gør bedre , også hvis der var noget vores unge mennesker ville have vendt med os . samt hvis der var noget de havde lavet der var forkert . de er på alderen 21 og 20 nu . og de har altid vidst , at de bare skulle komme . men det du kan lægge i din rygsæk er , at de fejl man laver / som voksne laver kan man jo gemme og så kun bruge det der er godt smiley , så man ikke selv laver de fejl , når man engang selv får børn .

Kommentér på:
Flytte - erfaringer?!?!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce