{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

virker træt? {{forumTopicSubject}}

Nu er det første gang jeg har plag /unghest så søger lidt svar omkring Andres erfaringer smiley

Jeg har en fin hoppe på 2 1/2. Det forholder sig sådan at jeg føler hun har tabt lidt energi her på det sidste. Mest når vi er på banen faktisk. Hun virker helt dvask og uoplagt.
Foder mæssigt og det byrde det passe det hele. Overvejer dog at begynde at bruge flydende b vitamin her snart.

Hun virker ellers frisk nok. Vil gerne spise og jager endnu lidt rundt med en anden hoppe. Hun løber også fint med mig når vi på tur.

Kan ikke helt finde ud af om det bare er pga alderen? Synes bare hun bar helt væk idag på banen, måtte Være lidt efter hende. smiley - i form at energi osv. Ikke noget grovt hvis der er mistanke om det.

Nå, hvad er jeres erfaring med plage og træthed i perioder? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  virker træt?
  • #1   23. jan 2015 Hmm min 3 års virker sløv/træt, når det er fordi han er gået død i det man laver/keder sig med det, og så ikke rigtigt gider det. Og sådan er han typisk når vi er på banen. Der er også bare nogle heste, der ikke gider at gå på banen.
    Min gamle hoppe ligeså, hun har massere af energi, sågar måske nogle gange lidt for meget energi, på tur. Men så snart hun træder ind på banen, bliver hun sløv, og dette bare fordi hun simpelthen ikke gider. Har prøvet alle mulige ting, men hun gider ikke banen. Så må man træne så vidt muligt udenfor denne, hvilket var svært med en konkurrencehest smiley


  • #2   24. jan 2015 Kan sagtens være pga vokse periode

  • #3   24. jan 2015 Tænker det godt kunne Være lidt vokse værk ja.

    Men nok også hvis hun keder sig lidt. Hun lærer utrolig hurtigt så skal hele tiden finde på noget nyt at lave. Skal Være lidt kreativ med hende. Kloge krikke.

    Må gå lidt mere ture og se om hun kikker lidt mere op igen. smiley


  • #4   26. jan 2015 Ellers give hende en pause på 14 dage til en mdr, da hjalp på mine heste da de var i vokse perioden smiley

Kommentér på:
virker træt?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce