{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
404 visninger | Oprettet:

Når man bliver set ned på/grinet af... {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er jo en af de "alternative" ryttere der rider med løse tøjler da forskning viser at hesten lærer at bære sig selv og ikke hænger på tøjlen + at signalerne ikke forringes med tiden. Og desuden er dette det mest behagelige for hesten.
Dog står jeg på et stutteri der avler dressur heste hvor det hele handler om penge og resultater hurtigst muligt.
Min hest har altid været lidt nervøs af sig. Jeg har trænet en masse tillidsøvelser og gået ture i åresvis og det har gået langsomt fremad. Men efter jeg begyndte tilridningen så har han blevet vildt nervøs da han jo ikke har mig ved sin side mere. Så ved den mindste "farlige" lyd løber han og bukker da han er lydfølsom. For nogle uger siden brokkede jeg mig lidt til manden på stutteriet pga. Hans adfærd. Da jeg skulle hænge sadel på plads overhørte jeg konen sige: selvfølgelig er han bange, han får jo ingen støtte på tøjlen smiley
I dag fortalte jeg det var gået godt da de spurgte men at han jo blev bange igen. Nå siger konen. Jeg syntes ellers du sagde han stolede på dig. Hvis det burde han jo ikke opføre sig sådan...
Synes det er så træls at de mener den måde jeg rider, træner og holder hest på gør at jeg ødelægger ham. At han aldrig kan blive "rigtig" og velredet. Jeg glæder mig til en dag at vise dem, orker næsten bare ikke at være der med den konstante "du aner ikke en skid eller hvad du laver" attitude.
Måtte bare ud med det. smiley

Mvh TT

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Når man bliver set ned på/grinet af...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce