{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
244 visninger | Oprettet:

Stævnesæssonen 2015 og reglerment {{forumTopicSubject}}

Hej alle is-mennesker smiley

Jeg er skiftet over til bidløst på min isbuk, da hun har lidt svært med bidet, og eftersom at jeg ikke har de mest rolige hænder, ville jeg ikke 'ødelægge' hendes mund, og har derfor valgt at ride bidløst.

Jeg har en sidepull, men den er ikke særlig ride venlig da ringene i siden ryger op i øjnene på hende, hvis man tager i tøjlen eller rider samlet. Jeg har dog fundet et næsebånd som jeg prøvede at ride med tøjlerne i på hende i går, og det fungerede super godt. (Billede længere nede)

Jeg er dog stævnerytter og har ikke så meget forstand på reglementet, andet end at man ikke må ride med noget udstyr med stangeffekt i de lette klasser.
Er dog i tvivl om det næsebånd jeg har valgt er med stangeffekt??? Jeg har valgt at skrive til en sportsdommer for en sikkerhedsskyld.

Men hvis det er med stangeffekt, så skal jeg op og ride 4.2 og T.4 - mindst! Og jeg ved ikke lige om jeg kan det, men er der nogle af jer der kan referer til dokumentet på islandshest.dk hvor der står forklaringer på de forskellige rideklasser? Jeg kan nemlig ikke selv finde det.

Glæder mig til at høre fra jer smiley


Kh Sandra


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævnesæssonen 2015 og reglerment
Kommentér på:
Stævnesæssonen 2015 og reglerment

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce