{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  International howrse?
  • #1   31. jan 2015 smiley

  • #2   31. jan 2015 Årh 7.000 eq for en hest med gp på over 4000

  • #3   31. jan 2015 og se fx en spillers profil, alle de eq smiley

    profilbillede
  • #4   31. jan 2015 www det er vildt

  • #5   31. jan 2015 Og i den danske howrse for fx en connemara med 1570+ gp vil folk have 80000+ smiley
    det jo overdrevet
    og heste med over 10 ting fra dsm koster 500-2000 og 1-3 pas? eller noget?
    Dét kan man kalder eliter xD


  • #6   31. jan 2015 hold da magle vi er bagud hahahaha

  • #7   31. jan 2015 Du kan jo på ingen måde sammenligne dem jo med priser osv

    Internationale Howrse har været der i en del flere år end den danske

    derfor er de længer i GP og derfor kan du få større GP end vi har her billigere osv

    så vores priser osv er som regel ret fair i forhold til VORES Gp'er osv smiley


  • #8   31. jan 2015 Så nej vo er vel ikke bagud når vi ikke har eksisteret lige så længe

    det er vel logik for burhøns at en server der har været der siden 2007 er noget længere end vores danske server/Howrse der har været der siden 2011 smiley


  • #9   31. jan 2015 præcis, 80.000 er heller ikke dyrt for en conner med så høj en gp.. man skal ikke tage forhold til andres, men hvordan ens gp lægger, som feks havde en der skrev jeg skulle gå ned i pris, fordi hun havde købt en der var bedre nu, men det jo ikke hvad andre har der afgøre hvad tingene er værd smiley

  • #10   31. jan 2015 ja da, men vi er stadig langt bag ud, men nu er det jo ikke en konkurrence ...

    så jov bi er bagefter, så er vi bagud haha, ligemeget hvem der har eksisteret længst, men det jo ligegyldigt.


  • #12   31. jan 2015 kan ikke se man kan være bagud med noget når man ikke har haft lige lang tid til tingene smiley

    Vi vil jo aldrig alligevel kunne komme op på dem men altid ligge længere nede i GP men med god grund jo
    så bagud nej smiley

    vi kan være bagud til hinanden på vores egen howrse ja smiley


  • #13   31. jan 2015 Men det jo fordi der er lande over hele verden der arbejder sammen, der er jo ikke så mange mennesker fra danmark som spiller howrse dk end fx alle lande i verden så der er jo mange flere der avler, men vildt at se når man er vandt til at se 1600+ højst smiley

  • #14   31. jan 2015 man kan jo altid være bagud smiley det jo ligemeget hvornår man er startet, vi lægger lavere end dem smiley igen det jo ikke en konkurrence. men man kan sagtens lægge bagud, feks lægger jeg bagud dem der er højere på den generelle, selv om mange har været der meget længere end mig .. så er jeg stadig bagefter dem jo

  • #15   31. jan 2015 Vant*

  • #16   31. jan 2015 Maria
    et er jo ikke ligefrem kun derfor

    ja de er mange flere spiller også fordi udover den franske howrse jo var et af de første howrse der kom hvor alle kunne være med uden et bestemt sprog jo så derfor mange startede der og stadig er der smiley

    Men at de har haft 4 år mere til at avle gør nok lidt mere også end de er flere spiller også smiley


  • #17   31. jan 2015 Emma

    det var så den dårligste sammenligning smiley

    det kan du jo ikke ligge op mod hinanden på den måde smiley

    Det giver jo helt sig selv at vi er det såkaldte bagud det kan ikke være anderledes og det bliver heller ej anderledes for vi kan aldrig komme op på dem da de somsagt har avlet 4 år før år

    men du kan sagtens komme hel top i toppen af vores rangliste hvis du altså gider det har egentlig ikke kun så meget af sige hvor lang tid du har spillet jo

    så ja der er det jo ikke et problem at stige op ad og ligge i toppen du har muligheden og ja det er da klart vi kan ligge bag ud på vores egen server og komme tætter på toppen osv vi står mere eller mindre lige der inde alle sammen
    alle har mulighederne kommer an på hvad vi ofre i det

    omvendt nej kommer vi aldrig op på siden af f.eks howrse.com og deres GP osv
    det er en umulighed

    så nej i mit hoved er vi ikke bagud da det helt giver sig selv i er der hvor vi er smiley


  • #18   31. jan 2015 Det lidt ligemeget, ligemeget hvordan de er kommet så langt, så syntes jeg personligt det er vildt i forhold til vores dk, osse selvom der er alt det der "det har været der i lang tid" osv...syntes jeg stadig det er lidt vildt smiley
    men jo vi er bagud, men det er der jo god grund til


  • #19   1. feb 2015 haha ja vi ser godt nok forskelligt på det

    kan ikke se det er WOW de er så langt..
    det giver jo helt sig selv

    prøv at se hvor lang vi selv er kommet på de år det danske howrse har været der.. tænk så hvis vi havde spilet 4 år mere eller ja hvor vi er om 4 år smiley

    Så nej kan virkelig ikke se det vilde i det når det giver helt sig selv smiley
    sådan har det altid været jo smiley


  • #20   1. feb 2015 wat, det ved jeg da godt, men vi kunne også bluppe 24 timer i døgnet alle sammen ik ... så det er på ingen måde en dårlig samenligning, da nogen har været på i flere år og jeg har i 81 dage ... så ja. og jeg bruger abnormt mange penge og tid på det her spil... så ja jeg kan da sagtens lægge i toppen, men det kræver dog mere end 1000 kroner om måneden at nå der op ... men i hvert fald så er det ikke nogen dårlig sammenligning, det jo fuldstændigt det samme

  • #21   1. feb 2015 jesus christ, nej det kan vi sikkert ikke. men princippet er det samme, det også ligemeget gider simpelthen ikke bruge min tid på det her.

  • #22   1. feb 2015 Det stadig vildt at se...
    Jesus, og det jo ikke alle brugere på howrse dk der bruger 1000 kr om måneden, på fx at opdrætte eliter, fordi det kan alle jo ikke have råd til, men i den Internationalle er der MANGE mennesker altså over 100.000 sikkert, så det jo ligemeget om de bruger penge, så længe alle dem næsten avler kommer de langt smiley


  • #23   1. feb 2015 ja i know haha, det var ikke min pointe, hun skrev at alle kunne komme i toppen på den danske, men det kan alle jo ikke hvis man ikke har været med fra starten, eller ofre 1000 kroner på det hver måned smiley så du mistforstår mig. hvilket jeg gør, og kan stadig ikke komme derop

  • #24   1. feb 2015 sikke i kan jesusse smiley

    meget underholdende smiley

    jeg bruger nu ikke rigtig sådan penge på spillet mere og har ligget i toppen i mange år
    så den er nu ikke rigtig smiley
    kommer jo helt an på hvordan man vælger at spille
    har ALDRIG brugt 1000 kr om måneden ligefrem
    har endda ligget i top 5 på generelle rangliste i lang tid en gang også uden brug af rigtige penge hver måned smiley

    og om du vil eller ej ja så er det sgi en dårlig sammenligning to vidt forskellige ting
    du kan ikke sammeligne noget der faktisk kan lade sig gøre med noget der er umuligt da smiley

    Men dig om det
    lader dig jesusse lidt i fred smiley


  • #25   1. feb 2015 Nej, har ikke noget at gøre med din kommentar xD
    altså der er mange der ikke har råd til at bruge 1000 om måneden...men det var ikke lige det du skrev


  • #26   1. feb 2015 Emma det kan man altså
    der er da mange der er i toppen som ikke har været med fra starten og vi er nu mange der ikke bruger 1000 kr om måneder der også ligger i toppen

    du har altså et helt forkert syn på det
    det gælder bare om at lære at spille spillet få mulighederne til at få de ting og gøre de ting der gør man stiger på ranglisten osv
    det behøver man nu ikke være med fra starten af

    men okay jeg VED hvad jeg taler om
    har ligesom prøvet det smiley


  • #27   1. feb 2015 Men det osse vildt de sælges til så lidt, altså i forhold til de der 4080 er noget af det højeste, og de sælges til 10.000 eller noget smiley

  • #28   1. feb 2015 jov det var hvad jeg skrev..
    nå så forklar mig hvad jeg skal gøre? smiley for jeg bruger penge og latterligt meget tid, jeg lægger først nu i top 10 fra næste grandprix, jeg har avlet mig fra 1300 til 1570 på connerne, jeg har næsten 100 trofæer, og jeg kæmper hver dag for at lægge på så mange lister som muligt, har næsten 600 heste, hvordsn vil du komme så langt op uden at bruge penge? det vil jeg fandme gerne vide.


  • #29   1. feb 2015 selv mit ridecenter kæmper jeg røven ud af bukserne for at få op.. du kan selvfølgelig arbejde for andre, men hvis man bruger alt sin tid på sin egen bruger kan man ikke nå at bluppe 10 heste om dagen vel for at få råd til at købe Eliter, eller feks avle sig selv op, fordi man skal så mega højt op før avlen er noget værd .. og det koster også en del.. så ja, jeg ville ikke mene at som tingene ser ud nu, at man bare skal lære spillet hurtigt at kende, og bruge tid, det er ikke nok.

  • #30   1. feb 2015 selv mit ridecenter kæmper jeg røven ud af bukserne for at få op.. du kan selvfølgelig arbejde for andre, men hvis man bruger alt sin tid på sin egen bruger kan man ikke nå at bluppe 10 heste om dagen vel for at få råd til at købe Eliter, eller feks avle sig selv op, fordi man skal så mega højt op før avlen er noget værd .. og det koster også en del.. så ja, jeg ville ikke mene at som tingene ser ud nu, at man bare skal lære spillet hurtigt at kende, og bruge tid, det er ikke nok.

  • #31   1. feb 2015 selv mit ridecenter kæmper jeg røven ud af bukserne for at få op.. du kan selvfølgelig arbejde for andre, men hvis man bruger alt sin tid på sin egen bruger kan man ikke nå at bluppe 10 heste om dagen vel for at få råd til at købe Eliter, eller feks avle sig selv op, fordi man skal så mega højt op før avlen er noget værd .. og det koster også en del.. så ja, jeg ville ikke mene at som tingene ser ud nu, at man bare skal lære spillet hurtigt at kende, og bruge tid, det er ikke nok.

  • #32   1. feb 2015 Emma i starten den første lange periode brugte jeg også rigtig mange penge på spillet, men når man først får der op at køre så kan det godt løbe rundt uden at skulle tilføje pas smiley

  • #33   1. feb 2015 ja sådan tænker jeg jo så også smiley at man skal igang, finde en indtjening, osv, men i så er det jo også stort set umuligt at komme derop uden pas jo smiley men nu var det at hun sagde man kunne komme ind nu og ikke bruge penge på det, og stadig komme til tops smiley

  • #34   1. feb 2015 Jo men så skla man nok have en masse tålmodighed og det har jeg bestemt ikke og Mia er en af de bedste herinde tl at finde på måde at tjene pas og eq på

  • #35   1. feb 2015 ja det skal man jo nok, men igen så er det nok heller ikke super muligt, da alle rykker sig hele tiden smiley det jo dejligt for mia, men jeg kender ikke nogen ud over at arbejde for andre, og hvis jeg skal passe min egen profil har jeg ikke tid til det smiley så skal jeg hele tiden sælge ud, og så går jeg også et skridt ekstra tilbage

  • #36   1. feb 2015 Min pointe er bare det er muligt

    at du måske ikke kan finde ud af det kan jeg ikke gøre for og ikke mit problem smiley

    men at sige at INGEN kan og man skal det ene og det andet ja det er bare ikke rigtig og mere det der er min pointe



  • #37   1. feb 2015 Jeg kan jo så godt finde ud af der ik(; kom ned fra piedestalen. Du har din overbevisning og jeg har min.

  • #38   1. feb 2015 haha det er sgi da for komisk det her...

    jeg har åbenbart ramt et eller andet ømt punkt hos dig siden der kommer så voldsomme reaktioner

    men bare du selv kan finde ud af det..

    Hyg dig og forsat god weekend smiley


  • #39   1. feb 2015 Haha voldsomme? Nej... Du godt nok filosofisk, men du lægger dig ud med en datter af en pædagog, og psykolog?? så har styr på tingene ... Du har ikke set voldsomt nej, of du har ikke ramt er ømt punkt, du føre dig til gengæld frem som en der har styr på alting, og som jo selvfølgelig ikke kan gøre for andre ikke er så gode som dig(;

  • #40   1. feb 2015 Ok det der trækker jeg tilbage.. Men kan ikke forstå du mener man kan kommentil toppen uden at købe sig til det i starten, og tro mig har alt den hjælp jeg skal bruge, har kæmpet mig op på en 180 plads på 60 dage. Men er røget ned igen... Men man skal bare tænke på at alle arbejder for det, så hvis man ikke konstant tager kæmpe skridt, eller andre tager kæmpe tilbage skridt, så er det som umuligt

  • #41   1. feb 2015 åh suk altså....
    jamen tillykke med det altså smiley
    men der gav så lidt mere mening med den viden smiley

    Og ellers dine konklusioner og hvor meget du åbenbart ved om mig og hvordan jeg er

    Hvad med at tage et kig ned over hvordan du selv vælger at skriver, kommentere osv
    Inden man begynder at pådutter andre noget smiley

    Men ja det er sgi lidt top komisk det her altså..
    Tak for aftens underholdning
    smiley


  • #42   1. feb 2015 tja da jeg startede spillet købte jeg skam pas og en masse andet men kendte slet ikke spillet anede ikke så meget jeg gjorde bare en masse uden at vide hvad jeg lavede

    jeg lå ikke i nogen top overhoved

    fik nok af det hele det tog min tid penge osv

    så holdte en lang pause
    solgt nærmest alt på kontoen

    og da jeg vendte tilbage lovede jeg mig selv ikke at købe pas som jeg gjorde før og startede sådan set fra starten af igen
    havde mine guder som jo ikke kune sælges den gang

    og ja det har aldrig gået så godt for mig som det begyndte der smiley
    og pludselig lå jeg i toppen af flere ting osv smiley


  • #43   1. feb 2015 jamen så har du jo også brugt i starten smiley

  • #44   1. feb 2015 Jeg har brugt mange i starten og langt hen af vejen, men det kommer jo også an på ens interesser (jeg elsker jo eliter smiley )

  • #45   1. feb 2015 også mig hahah!

  • #46   1. feb 2015 og mit center har spist for mindst 100 pas over en periode hvor jeg ville have det op smiley

  • #47   1. feb 2015 wow, ej jeg gider ikke bruge pas på mit center haha

  • #48   1. feb 2015 Der var ikke andre muligheder dengang jeg kørte mit op smiley

  • #49   1. feb 2015 øv!!

  • #50   1. feb 2015 camilla måtte jeg låne en plads på dit center? smiley

  • #51   1. feb 2015 Jep laver en boks smiley

  • #52   1. feb 2015 taaak smiley

  • #53   1. feb 2015 Ja i starten men hvor førte dig mig hen ? ? ingen vegne som jeg nu siger smiley
    kendte ikke spillet på det tidspunkt og spillede det ikke helt som det nu kan betale sig
    så fik ikke udnyttet korrekt på nogen måde....

    hvis du nu læser så var det først da jeg vendte tilbage hvor jeg startede helt fra bunden af igen uden brug af pas at det begyndte at vende og jeg endte med top avle ligge i toppen osv smiley


  • #54   1. feb 2015 jaja det fint ..

  • #55   1. feb 2015 du skriver jeg svare smiley

    så fint med dig smiley


Kommentér på:
International howrse?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce