{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Hvilket slags foder/tilskud kan I anbefale? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har den her Pinto hoppe på 16 år, som har rigtig svært ved at sætte røvmuskler og rygmuskler.. Jeg har kyndig underviser på (Lars Trier Kjøller), og med hans hjælp er det ikke lykkedes endnu at få sat mere muskler på røven og i ryggen på hende..
Jeg tænker så at jeg må på en eller anden måde hjælpe hende, ved at give noget andet foder eller noget tilskud smiley

- Hvad kan I anbefale?

Obs hvis det er relevant så er hun lidt høj bagtil og har gået med føl før i tiden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket slags foder/tilskud kan I anbefale?
  • #1   5. feb 2016 Nu ved jeg ikke hvor længe du har trænet hesten - men en 16-årig avlshoppe gror ikke sådan lige muskler natten over smiley
    Du skal regne med at der kan gå op til et års tid, før du for alvor kan se forskel - selv med kontinuerlig træning.

    Hvis hesten ellers får hvad den har brug for i sin kost, både af vitaminer og mineraler, så er det ikke dyre ting i farvede bøtter den har brug for. Jeg ville i stedet se på, hvorfor den ikke sætter muskler (og nu går jeg altså ud fra, at du har trænet hesten mere end en måned eller to). Hvis den har låsninger i kroppen, så den ikke bruger sig optimalt, så sætter den heller ikke de rigtige muskler - så en god dyrlæge med forstand på de dele ville være mit udgangspunkt.
    Det kunne fx være Tove Due - når du får undervisning af Lars bor du sikkert i den sydlige del af landet, men ellers kører hun meget rundt.


  • #2   5. feb 2016 Altså det er ved og være nogle år siden hun gik med føl, jeg har redet undervisning ved Lars i snart 6 måneder. Det er ikke lang tid siden vi havde massør/kiropraktor på hende det var omkring Oktober smiley
    Jeg vil mene hun er dækket ind af de vitaminer og mineraler hun skal have smiley


  • #3   5. feb 2016 Prøv at kigge på http://www.saxild-naturfoder.dk/shop/frontpage.html de har rigtig meget forstand på foder, og kan fortæller dig, hvad din/dine heste skal anvende.

Kommentér på:
Hvilket slags foder/tilskud kan I anbefale?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce