{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

"Hvad er min hest værd?"-skema {{forumTopicSubject}}

Jeg postede for et par dage siden, inde på howrse, at jeg er i gang med at lave en hjælpehjemmeside, men en masse ressourcer og tips til howrse.

Endnu en ting, jeg tror vil være til stor hjælp er det klassiske "hvad er min hest værd?"-spørgsmål.

Jeg tænkte jeg ville lave en masse tabeller, der fortæller en cirka værdi for de forskellige racer, baseret ud fra BLUB, køn og genetisk potentiale.
Jeg ved godt der er en del flere kriterier der spiller ind, men for at det ikke skal blive for langt og uoverskueligt, tænkte jeg det ville være smart på denne måde. Jeg tænkte også, at jeg i toppen ville skrive en cirka + værdi, for 1% og 2% farver.

Men som I nok kan høre, er det alligevel en del jeg skal have fundet frem og de fleste racer, avler jeg slet ikke med, så kan kun basere det ud fra hvad jeg kan se i direkte salg.

Derfor tænkte jeg, at jeg ville høre om, der er nogen der vil bidrage med de priser/den information I har omkring de racer i selv avler? Om det bare er en enkelt pris for TW med en GP på 3600, gør slet ikke noget. Ethvert bidrag vil virkelig være en hjælp smiley

Tusind tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Hvad er min hest værd?"-skema
  • #1   23. jul 2017 Jeg har selv meget svært ved at prissætte, så det kan jeg desværre ikke hjælpe med, men super fedt at du gider!! Det er en stor hjælp for mange smiley
    Hvis ikke det allerede er med, vil jeg foreslå at blanding/fuldblod skal spille med, og DSM genstande smiley


  • #2   23. jul 2017 Blandingsracer får sit eget skema, der er baseret ud fra nogle andre kriterier. Tænker, at DSM genstande også kommer op i et skema øverst, med en + værdi, på samme måde som med 1% og 2% farver. Det bliver nok stadig lidt generaliseret, men det er også mere for, at man har en idé om, hvad man kan sælge for smiley

Kommentér på:
"Hvad er min hest værd?"-skema

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce