{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid og ridning?
  • #2   11. sep 2007 Jeg holdt op med at ride da jeg fandt ud af jeg var gravid..alle 3 gange! Ville ikke risikere at miste/skade barnet pga et styrt, det ville jeg aldrig kunne tilgive mig selv!
    Savnede da også at ride engang imellem, men synes det var det hele værd.


  • #3   7. nov 2007 Hej med jer...

    Jeg red i min graviditet indtil jeg var i 4 eller 5. måned. Jeg havde stærke smerter i venstre side af hoften, som ikke var bækkenløsning, men lægen fraråd mig at ride i graviditeten, så det måtte jeg rette mig efter. Jeg var enormt ked af det, for jeg havde set frem til at ride noget længere og havde lige fået hesten til at gå så godt osv. det er Tirano i min profil jeg red dengang.

    Nu er jeg gravid igen (er vist i 6. uge?), og jeg har tænkt mig at ride igen så længe som det er muligt. Den her gang vil jeg se noget mere positivt på det, at hvis jeg ikke kan holde til det, så må det være sådan og acceptere det.

    Jeg forholder mig anderledes i stalden, ved at jeg ikke lige står i bagbens omkreds til at blive sparket. Hjælper ikke med at læsse heste ved at stå bagved dem osv.


  • #4   7. nov 2007 Martina R: Havde ikke lige læst dette indlæg før jeg fik skrevet til dig:-)

  • #5   8. nov 2007 Jeg skal føde om 1 1/2 måned og jeg har faktisk slet ikke redet under min graviditet. Men det er ikke fordi jeg ikke ville men fordi jeg lige pt kun har ungheste og der synes jeg risikoen er for stor. Jeg red lidt skovtur på min frieserhoppe inden maven begyndte at vise sig. Jeg har dog været så heldig at min mave blev "stor" meget sent så den har ikke generet det store.
    Min omgang med heste er også lidt anderledes, jeg passer selvfølgelig mere på og tager ingen chancer.....


Kommentér på:
Gravid og ridning?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce