{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Hjælp til vinterfold {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Er der mon nogle af jer herinde der har nogle gode fif til det, at lave en god og holdbar vinterfold?
Vi bor i Vejle og her er jorden bare så fuld af ler og hvor jeg bor, også våd. Dvs. jeg bøvler hver eneste dag med at skulle skylle futter og tørre fordi de ligner noget der er løgn når de skal ind. Min mand har fået nok af al den ekstra tid jeg er nød til at bruge i stalden, og nok af at min (Jack), især nedlægger protest hver eneste gang han skal på fold fordi der er mudder overalt....så nu skal der graves af og laves en rigtig vinterfold med stabilgrus, sand og flis...dette er tanken om ikke andet. Men er der nogle af jer der har samme problemer og gerne erfaringer med hvad der er lykkedes eller ikke for jer? Så del det endelig med mig inden vi kaster os ud i det, for det bliver en kostelig affære kan vi allerede se nu. Et sted imellem 20-30.000 i hvert fald...suk det er dyrt at være hesteejer, men også dejligt...:o)
Mange hilsner Mette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til vinterfold
  • #1   24. nov 2007 Jeg har ikke selv nogen vinterfold, men jeg tror ikke at det kan betale sig at bruge disse 3 ting sammen. I skal sørge for at få gravet nok af (ved ikke hvor meget der er) men lerjord er noget l***, fordi det netop er så svinende. Jeg kunne forestille mig at et godt lag stabilgrus til dræning og så enten sand, flis eller lyng kunne være godt. Men som sagt har jeg ikke prøvet det af.

    Pøj pøj med projektet ;o)


Kommentér på:
Hjælp til vinterfold

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce