{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

MOE giver op ;'( {{forumTopicSubject}}

Jeg giver op!!!
Jeg kan ikke mere!!!
På tirsdag skal jeg opereres i mit øje og så må jeg næsten ikke røre mig ud af flæggen i ca. 4 uger! dvs. NO MAGIC!
Jeg får mere at vide om det på torsdag. Dog ved jeg at når jeg er blevet opereret skal jeg opereres igen for grå stær fordi de kommer noget i mit øje (det bliver de nød til) som man får grå stær af. Så lige efter den første operation er der en ny.

Magic har fået opereret øjet ud og så skal jeg starte 100% forfra med ALT igen FOR 3. GANG!
Jeg købte en unghest for at kunne præge den selv EN GANG!
Da det var gjort var jeg glad.
Anden gang var jeg irriteret og sur på mig selv.
tredige gang kan jeg ikke!
Jeg har hverken overskud eller løst til det.

Alle disse uheld vi har været ude for (der er flere end i tror, jeg har bare ikke fortalt jer det) har fået mig til at midste løsten til at prøve igen og til at have hest!

Ja, jeg overvejer kræftigt at sælge! SERIØST!
Jeg kan ikke mere, jeg er helt flad!
Han sælges med alt! og KUN til en rytter med erfarring og som jeg ved jeg kan stole på!
Hun skal helst være lidt ældre end jeg selv da jeg har mere tillid hvad angår ridning til voksne.

Synes lige i skulle vide det.

MOE ;'(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MOE giver op ;'(
  • #1   20. maj 2008 ooh, moe! o:

    det er sgu da også noget pis med operationer og læger smiley
    på mandag skal jeg til tjek med; min brækkede arm, mine spændigshovedpiner, mine rygproblemer + min drejede lændevirvel, men det er intet i forhold til dig ! smiley


  • #2   20. maj 2008 Seriøst, hvor er det forfærdeligt !
    Ingen fortjener at skulle igennem så meget, og endda selv opereres så meget i din alder.. Jeg er ved at sælge Quick, hvis bare hun har været dum til undervisning, men ved siden af dig, så er det jo ingenting. Så jeg syntes du har været rigtig rigtig tålmodig smiley Jeg føler ikke rigigt, at der er så meget jeg kan gøre, men mange gange held og lykke med operationen og det hele smiley
    - Håber du kommer 100% ovenpå igen.


  • #3   21. maj 2008 Mølleren:
    Min hest skal aldrig i part!
    Jeg vil ikke kunne bære at se en anden tøs ride rundt på ham og se på alle hendes fejl )


  • #4   22. maj 2008 Jeg var så heldig med Mex;
    hun skulle ikke i sporten igen, havde førhen fået¨årets bedste hingsteføl (araber), havde sjældne blodlinie mm., så jeg låner hende som avlshoppe indtil de køber hende smiley


Kommentér på:
MOE giver op ;'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce