{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gerne noget kritik her! x)
  • #1   22. jul 2008 det er mange fine, men nogle af billederne er lidt slørtet.(:

  • #2   24. jul 2008 Jeg prøver lige at beskrive, dem, jeg tror, der er kommet til siden sidst:

    Billedet, hvor hesten græsser, synes jeg er genialt! Det er en sjov vinkel smiley

    På Jordbærbilledet, ville jeg godt have haft set lidt mere af jordbærrene - gerne nede i venstre hjørne.

    På billedet med katten, der går tur, ville jeg gerne have haft skarpheden på katten istedet for på græsset i forgrunden - Ellers er lyset på billedet helt perfekt!

    Åkanden med insektet er blevet flot og skarpt, men prøv at placere motivet 1/3 fra kanten - feks nede i højre hjørne.

    Modlysbilledet med ponyen er en rigtig god idé - jeg savner dog at kunne se lidt mere af ponyen.

    Landskabsbilledet med leddet er rigtigt flot. Det er muligvis lidt for mørkt/dystert eller også er det min skærm der er for mørk. hvis du har mulighed for det, burde du clone ledningen væk.

    Ved vandbilledet kan jeg rigtigt godt li', at lyset skifter fra lyst til mørkt hen over billedet.

    Skovbilledet med hesten kan jeg rigtigt godt li'!

    Dråbe billedet havde været perfekt, hvis det havde været skarpt.

    Skyerne på det sidste billed ser kanon godt ud! Godt at du havde kameraet med!

    (",)


  • #3   30. jul 2008 Tusind tak for den gode kritik!

Kommentér på:
Gerne noget kritik her! x)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce