{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

STOP DET!!! NU! {{forumTopicSubject}}

Jeg skal se LPS i aften !! DRF gør ikke noget mod det? det er BARING!!
der kommer noget med det!
jeg syndes det er syndt for
hesten , der bliver sporet og pisket
fordi de ikke lever op til deres rytters
forventning!!!! STOP DET!!! det er jo kun et dyr!
de forstår jo ikke hvad deres
ryttere vil have dem til! det er
derfor jeg ikke ridder med spore
elller pisk! .. HAr jeg lidt ret ? eller er jeg forkert på den ??

men jeg syndes det er sindsygt!! synd for hestene!! hvor må det gøre nas!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STOP DET!!! NU!
  • #1   30. apr 2009 man kan sagtens ride med spore og pisk hvis dette bruges korrekt. dbs at det ikke bruges som afstraffelse men som korregering

  • #2   30. apr 2009 Jeg har heller ikkenoget i mod det! men min hest skal bare ikke ha noget stikkende i siden hele tiden,, men hvis man bruger det orgenligt så er det i orden , ellers ik!

  • #3   1. maj 2009 Jaa!! syndes det er virkeligt syndt for de heste ! Har super meget ondt af dem!'!! Jeg syndes det er onFair over for hesten!

  • #4   1. maj 2009 Nope !!!!

    ups UN ** ( ;


  • #5   2. maj 2009 smiley så i det i Tv ?



  • #6   2. maj 2009 okay .. (;

    Andreas helstrand var også med , pga han også brugte de metoder som de var i mod! var helt ening med dem der sagde ham i mod! hans Far var også med , han er jo DRF*S formand , ahn forsvared andreas ! FUCK var var hen Unfair!!


  • #7   2. maj 2009 Neejj!! han var bare for KLAM x(

    ;D



  • #8   2. maj 2009 JAA!! derfor jeg ikke kan lig dressur xD HAHA' ;D men altså spring er lige så slemt ! af de der snop pigeer der slår hesten efter en runde hvor den lige pilledee en bom glemmer aldrig den dag hvor en pige kom ud fra en runde men en bom, ! Hun skreg og slog hesten alt hvad hun kunne!!! arrh det var frygteligt ;/!! stakkels hest (;

  • #9   3. maj 2009 Jaa,, x( ikke særligt sjovt at være hest! men en hest der ikke bliver flået i må ha et dejligt liv!<333!! BARE ALLER MENNESKER FATTEDE DET!!

  • #10   3. maj 2009 ej nu må i krafteneme stoppe,
    alt det pis der blev sagt ,
    Det eneste der ligger i det er at folk derinde iik har en skid forstand på hva de fabler om. Andreas, Joachim, Linea og Schou er ikke kommet så langt hvis de iik kan finde ud af at ride.
    Joachim, jo han er hård ved hestene. Men det er sQ iik mishandling.
    Schou, kan også være hård ved sine heste. men igen, det er iik desideret mishandling.
    Helgstrand - Andreas har været til OL, nu må i komme videre main, hvis i har den holdning til tingene kommer i fanme aldrig langt. Hans far pointerede ret skarpt at det at Andreas var hans søn havde INTET at sige.

    Linea er bare gud, hun er super dejlig ved hendes heste. Der er intet ondt over hende.

    Folk kan bare ikke tage at man sidder på hesten.
    - Al den dårlige omtale ridesporten har, er fordi ridning er levende dyr..
    folk på TV2 burde skydes.

    Forklar mig mishandlingen i Dressur, Spring og Western!


  • #11   4. maj 2009 PJ Spring!!

    ... Jeg har ikke noget i mod Linea ! syndes hun er super god!

    Det er altså rigtigt hvad de siger i TV2.
    De bruger de metoder hvor hesten ikke kan få luft , og Føjer nakken på hesten så meget at de ikke kan få luft! hesten er jo et flygt dyr så de har ikke mulighed for at kigge om der gemmer sig noget!
    og jeg kunne sagtens se i hestens øjne da andreas red at den havde det forfærteligt!


Kommentér på:
STOP DET!!! NU!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce