{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Av min ryg (ponyen med i sfo) {{forumTopicSubject}}

Ja så sidder man med ondt i ryggen fordi man var dum nok til at sadle Molly og Penny op, springe op på MOlly og have Penny med som håndhest, hele vejen fra Rigtrup til Hadbjerg, (8 km) for at hente lille Cecilie. Hun blev lykkelig da hendes to yndlingsponyer pludselig stod der og alle børnene spurgte hvis ponyerne var, og den bette tøs på 7 kunne fortælle at det var hendes ponyer og at hun skam havde 2 mere hjemme xD

Hele vejen til Hadbjerg gik Penny meeega langsomt og Molly var MEGA frisk så min arm er helt vildt øm nu. Og´pludselig gad kræet ikke gå mere, der kunne jeg have SLAGTET hende for havde sgu allerede ondt der. Lovede mig selv at jeg ALDRIG MERE ville gøre det, men da jeg så ungens smil vidste jeg, at jo næste gang siger jeg også ja

Og så hjem igen, hun red selv gennem Hadbjerg, men havde hende som håndhest fra Hadbjerg og indtil 2 km før Voldum, havde igen fat i hende når vi skulle over større veje. Men ellers gik det fint. Suk, gid man selv var blevet hentet sådan, det havde jeg ELSKET. Men nej... Nå kan man ikke få det selv, søger man for andre får det. Men hold da kæft min ryg er smadret nu xD




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av min ryg (ponyen med i sfo)
Kommentér på:
Av min ryg (ponyen med i sfo)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce