{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.338 visninger | Oprettet:

Du ved du er et ægte hestemenneske når {{forumTopicSubject}}

Du ved du er et ægte hestemenneske når...

...Din hest får nye sko oftere end du selv gør.
...Din mund løber i vand ved synet at en lastbil fuld af hø.
...Hvis du tænker: Sikke fine spring de ville blive, hver gang du kører forbi en vejafspærring.
...Du mener at golfbaner er spild af gode græsningsfolde.
...Dine venner ikke længere inviterer dig på besøg efter skole eller i weekender fordi de ved du vil sige; ”Det kan jeg ik´jeg skal ud til min hest”
...Du trækker en 100.000 kr hestetrailer med en 10.000 kr bil.
...Du køber gafatape i kassevis og bærer rullevis af det i lommerne, i mappen, rygsækken og i bagagerummet af din bil.
...Du indsér at dét at finde en hestesko virkelig ér heldigt, for så har du lige sparret 100 kr.
...Di kærreste beklager sig over at du elsker din hest højere end du elsker ham og du så svarer; ”Og?”
…Nogen gør noget godt for dig og du klapper dem på halsen og siger; ”God dreng”
...Når du prøver at komme forbi nogen på en begrænset plads og du i stedet for at sige; ”Undskyld mig”, hypper af dem med tungen.
...Når du dukker op til en aftale i civilt tøj og folk rækker ud for at plukke halm ud af dit hår.
...Når ingen gider køre med dig i din bil, fordi de får hestefoder og halm på deres strømper og tøj. Men det er okay med dig, for eller ville du bare være nødt til, at skulle omarrangere alt dit udstyr for at få plads til dem!
...Du kigger på bunkerne af vaskeetøj ved siden af vaskemaskinen og det meste af det består hesteudstyr. Men du overhovedet ikke er bekymret over alle de hår, der ender i din vaskemaskine eller tørretumbler.
...Du siger ”Pruh!” til hunden.
...Din mor, der ikke har nogen børnebørn, får postkort adresseret til ”bedstemor” med kærlig hilsen fra hesten og hunden.
...Du ser din dyrlæge oftere end dit barns børnelæge.
...Du strigler din hest dagligt i timevis, men ikke selv har været til frisør siden...?
...Nogen beder sig om en skruetrækker og du rækker dem en hovrenser.
...Du renser dit udstyr efter hvert ridt, men aldrig nogensinde vasker din bil.
...På regnvejrsdage rydder op i sadelrummet men ikke i huset.
...Du kan huske ormekurs dage, ridelektioner og smed tider i hovedet, men ofte glemmer dit skoleskema, huslige pligter og måltider.
...Du er urimeligt glad for at få en heste ting- En hvilken som helst, heste ting, i gave.
...Du kolder op med at zappe kanaler, når du ser en reklame med heste.
...bøger og film er totalt ødelagt, hvis fagudtrygne er forkerte.
...Du rent faktisk kommer til et punkt, hvor fluer ikke generer dig så meget mere.


Kommentarer på:  Du ved du er et ægte hestemenneske når
Kommentér på:
Du ved du er et ægte hestemenneske når

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce