{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

skader på fold. gamacher? (: {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. (:
- jeg har en hest der er meget klodsede på folden - og jeg har haft hende i 2 måneder og hun har nu 4 gange lavet sår på sig selv og har stået med hævelser osv.. hun gjorde det sidste gang her for 1 uge siden hvor hun fik et lille sår på 2 cm. - hele hendes ben hævede op og hun fik infektion i det, og så blev hun rigtig syg! smiley
- hun er til hverdag meget klodstede på fold og har svært ved at styre sine lange stænger. - under ridning har jeg altid gamache rog klokker på, for hun slår sammen. og så har hun klokker på, på folden.

- ville så høre om i mener at hun evt skal have noget fold gamacher på eller har i et andet forslag? (: - syntes selv at hun skal ha' lov til at være hest og gå uden noget som helst, men er bare så træt af at hun konstant laver skade på sig selv. s;


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skader på fold. gamacher? (:
  • #1   26. aug 2010 synes ikke du skal tage gamacher på den, da hesten bare vil blive mere sårbar, hvis den en dag rammer sig selv uden gamacher, da den så har været vant til at gå med gamacher : ) håber du forstår ; )

  • #2   27. aug 2010 min hest der lige er blevet aflivet kunne ikke gå uden gamacher og boots og klokker på alle ben da jeg købte den. men den sidste månede jeg havde den hvor det var bestemt den skulle aflives kom den på fold uden noget og siden da gik den en månede uden og miste sko eller få sår. så det kan være en hjælp og give den gamacher på. hvis det var min hest ville jeg klart give den gamacher på heller det end min hest skal have ondt fordi den slår sig:)

  • #3   27. aug 2010 jeg synes det ville være en god ide at bruge gamasher på fold, det gør min også ellers får han også sår og bliver hævet. så jeg ville sige giv den gamasher på. Bare husk det skal være nogle som sidder rigtig godt, da den ellers kan få slidesår fordi den går med dem hele tiden smiley

Kommentér på:
skader på fold. gamacher? (:

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce