{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Den her dreng... {{forumTopicSubject}}

Ja... nu får i en laaang historie - kort smiley
Det startede til en fest der blev lidt kedelig så tog mig, min veninde og to drenge med hjem til mig - den ene er så ham det handler om.... Vi kommer så hjem til mig og han havde drukket rigtig meget, så fik han det skidt så jeg fulgte ham på toilettet fordi der er lidt kølligere og sådan, så sad vi og snakkede og inden der var gået nogle timer havde vi 3 aftaler; 1. vi skulle begynde at løbe sammen 2. vi var nu bollevenner 3. ingen stoffer. Godt nok så, jeg var allerede den aften faldet lidt for ham, hvor vi kyssede - han gav mig finger, og jeg gav ham et strip show - og ja vi havde det virkelig sjovt, vi fik ihvertfald 6-7 timer til at gå som var det 1. vi faldt i søvn i hinandens arme og blablabla..... dagen efter fik vi kysset farvel og sådan, og havde så sex 4 gange på en uge inden det her så skete; den 5 gang kom jeg op til ham og var fuck't på mdma..... Hvor jeg jo så overdriver alt og siger jeg har fået en smule følelser for ham, han siger det også er gengældt, men han af een eller anden grund ikke vil have kæreste nu. siden har vi bare snakket som venner og sådan men så i Lørdags var han fuld, sådan virkelig fuld, og ville slås og sådan - han kom hjem til mig kl ca 5 om morgenen efter byturen hvor jeg ruller en joint så han kan slappe af plus farrer rundt for ham så han kan få juice osv osv.... så kl otte om morgenen køre jeg ham hjem, siden der har jeg ikke hørt fra ham, og får så afvide af en af mine venner at han har slettet mit nummer... mærkeligt? ja.... Jeg var så oppe ved min ven forleden hvor han også var der, men han sagde intet , og tænkte bare det var de tømmermænd for han sagde ikke noget til nogle og havde det dårligt fra dagen før....

Hvad gør jeg nu? og hvordan syntes i det lyder? Jeg har gjordt virkelig meget for ham, og står mellem bare at ''vente'' til han skriver/kommer til mig, eller at blive ved med at skrive, eller at tage op til ham og spørge hvad der forgår i hans hovede. men ville høre hvordan i syntes det lyder, før jeg gør et stort nummer ud af det.
Tak :*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den her dreng...
  • #1   8. feb 2011 For det første, rigtig dumt at skrive i tager sådan noget/ryger i et "offentligt rum", for det andet, dumt at gøre det, ender galt..

    Nå så til problemen, jeg ville snakke med ham face 2 face.. hjælper ikk at skrive det bliver de bar trætte af..


Kommentér på:
Den her dreng...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce