{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Tror snart at jeg bare giver op :( {{forumTopicSubject}}

her er en lille trist historie med fleur.

Her idag skulle jeg jo have undervisning af Dennis Holst og det gik rigtigt godt.. Han hopper så op og tager hende og rider rundt og det han nu skulle. Så hopper jeg så op på hende igen og traver lidt imens han står og taler. Så til sidst kommer han så over til min mor og siger at han lige ville tale med hende, og han siger om de ikke skulle gå udenfor men hun siger nej.
Så siger han at det ville være dumt at smide flere penge i den hest altså i dressuren fordi den trailer-ulykke har gjordt noget så hun har meget ontid og når hun skal galopere og hun stritter meget imod også..
Men det høre jeg jo så hele samtalen og jeg tænkte bare på at jeg faktisk har brugt så meget af min tid og energi på hende, fået flere ture ned i sandet flere gange i træk. så da han går ud ved jeg bare ikke hvad der sker men jeg bliver bare så sur og ked af det fordi man føler jo at man har gjordt hende ondt fordi man ikke har lyttet til hende.. Og nu har jeg det bare sådan at hvorfor skal jeg enlig ride hende hvis hun har ondt? og jeg gider ikke at ride Olivia fordi det er jo ikke det samme, og jeg har jo ikke oplevet særligt meget med Olivia som jeg har med Fleur. Og nu har jeg bare en kæmpe lyst til at droppe alt hvad der hedder undervisning og hest, fordi Fleur er jo en del af mit liv og er hos hende 24/7 næsten og red hende hverdag, og nu er det bare at man ikke har lysten til at ride nogle da det ikke er det samme mere som det har været førhen..

Undskyld det blev langt men skulle bare ud med det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tror snart at jeg bare giver op :(
Kommentér på:
Tror snart at jeg bare giver op :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce