{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.410 visninger | Oprettet:

er jeg blevet snydt? (dba.dk) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg sidder med en lidt underlig følelse i maven. Sagen er at jeg igennem dba.dk har købt en "ny" mobil men har intet hørt fra sælger efter jeg overførte pengene.

Det er godt nok "kun" 350 kr med fragt men alligevel. Det er mange penge når jeg er studerende og så så jeg jo frem til at få en ny telefon da min gamle næsten ikke kan mere.

Jeg er dog lidt i tvivl for nogen gange er folk jo bare langsomme til at poste ting. Derfor vil jeg lige høre jeres mening.

Pengene blev overført torsdag d. 7 juli og inden da var der fin kontakt med sælger. Efter torsdag har jeg intet hørt. Jeg har sendt 2 mails, en besked på dba.dk og en sms på det ene nummer der stod i annoncen.

Jeg har en adresse, navne og to telefon numre men ved jo ikke om det er de rigtige oplysninger. Det lader til de har solgt andre ting hvor personerne har afhentet tingene på adressen.

Jeg har sendt en mail i dag og hvis jeg ikke får svar i morgen tænkte jeg at prøve og ringe og hvis ikke det hjælper evt. melde annoncen via dba.dk.

Men hvad synes i? Det går mig faktisk ret meget på at sælger ikke er til at få fat i. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er jeg blevet snydt? (dba.dk)
  • #2   17. jul 2011 Hm....kunne da godt lidt tyde på at du er blevet snydt. Jeg ville nok også vælge at ringe til vedkommende

  • #3   17. jul 2011 Hvis du er i tvivl om sælgers seriøsitet, så ring og tag en snak med dem. Der kan jo være mange årsager til, du ikke har fået mobilen endnu - nogle gange bliver ting f.eks. også væk i posten.

    Så tag en snak med dem, inden du dømmer - det er mit råd. smiley