{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

Ad - ikke Justin Bieber! (Historie ting..) {{forumTopicSubject}}

Nu vil jeg prøve at lave en Justin Bieber historie:D (Jeg er ikke fan ikke hater så undskyld hvis nogen ting ikke passer med den rigtige Justin)

Kapitel 1.
Min søster vækkede mig igen i dag. Klokken var kun lidt over 10, men jeg havde været til en fed fest i går og kom hjem lidt i 6 om morgen. Men så vækkede den lille dumme unge mig med at høre hendes stoore idol, Justine bæver som jeg kaldte ham når hun var i nærheden. Så tændte hun helt af og slukkede for ham for at skælde mig ud, men det var jeg van til. Jeg rejste mig op for at gå hen og bede hende om at skrue ned. Mit hoved var ør af alle de somersby, mokai, smirnoff og alt det andet jeg fik indenbords i går. I den tilstand mit hoved var i, magtede jeg ikke at høre på "Baby, baby, baby oh!" og alt det andet den dreng fik skrålet ud til alle de pigehjerter som gad at lytte til ham. Da jeg kom forbi spejlet måtte jeg stoppe op. Gud hvor jeg så ud med makeup rande, morgenhår så det var vildt og bleg som et lig. Men det var ligemeget, hun skulle skrue ned! Alle piger i min klasse forguder ham, så jeg føler mig udenfor med min Eric Saade er lækker ting jeg har. I skolen kunne jeg lige klare det, men herhjemme mandag morgen i sommerferien, blev det for meget. Jeg bankede vredt på min søsters dør. Justin Biebers stemme blev meget lavere og min søster råbte "Hvem der og hvad vil du?" "Bare luk mig ind!", råbte jeg tilbage. Mit hoved gjorde ondt i samme sekund og jeg fortrød. Døren åbnede sig og jeg kiggede ind. Hendes vægge var dækket med Justin Bieber plakater, og midt inde på værelset stod papfiguren af ham."Bare skru ned, jeg kom sent hjem og nu vil jeg sove. Forstået?", bjæffede jeg. Min søster kiggede på mig med store øjne og nikkede. "Så går jeg en tur?", spurgte hun svagt. "Hvad siger mor og far til det?", vrisede jeg tilbage. "De er ikke hjemme",svarede hun lidt mere modigt. "Så du skal gå med mig!" Jeg vendte mig vrissent om, med en strøm af bandeord. "1 time så går vi. Men spil nu ikke for høj musik!"

Med de ord vendte jeg mig om. Jeg så ud af vinduet inde på mit værelse, og tog derfor et par stramme sorte short og en hvid nedringet tshirt med ud på badeværelset. Det Canadiske sommervejr er helt vildt lækkert, så hvorfor pakke sig ind? Jeg tog mit tøj af og tændte for vandet. Jeg stod under vandstrålen i et par sekunder før det blev iskoldt. "MOLLY!", galede jeg gennem hele huset. Den lille møgunge havde pillet ved vandet. Da jeg tænkte det blev vandet varmt igen. Jeg stod derinde indtil mit hår var vasket igennem, og så gik jeg ud.

Jeg tørrede mit hår og redte det blankt. Mit smukke lange blonde hår som altid var så glat at det lignede jeg stod flere timer og glattede det. Jeg tørrede mig og tog tøj på. Så redte jeg hår igen og satte en høj hestehale. Så blev øjene indrammet af eyeliner, øjenskygge i pink og mascara. Så var jeg klar til parktur. Næsten. Jeg børstede tænder, og smuttede ned og tog et æble i hånden. Vægten skulle man jo tænke på. Jeg kaldte på Molly som straks kom løbende. "Jeg håber vi møder Justin Bieber idag!", udbrød Molly da vi var på vej ud af huset. "Jeg håber vi ikke gør", vrissede jeg. "Men han skrev på sin twitter at han er i parken idag", sagde Molly på den der skuffede måde. Jeg sukkede højt inde i mig selv.

Da vi kom ned til parken skyndte Molly sig at spejde efter Justin Bieber. Jeg kiggede efter nogen lækre fyre jeg kunne score. Molly tog mig i hånden og trak mig ind mod parkens centrum. Der sad en virkelig underlig dreng derinde, med både kasket og sådan nogle solbriller som mest af alt lignede noget fra et lagerudsalg. Jeg tog ham i flere gange at dreje hovedet over mod mig, men jeg spillede kostbar og fandt min hvide iphone 4 med Eric Saade bagcover frem og smsede med en masse folk, mens Molly løb rundt og ledte efter Justin Bieber.
Helt optager af at sms opdagede jeg ikke ham den finurlige mand stod foran mig. "Hvad laver du her?", spurgte jeg ham. Han kiggede på mig og begyndte at kysse på mig. Han var mindst 20 og jeg er 16?! Jeg skubbede ham væk men han gav ikke op. Pludselig kom der en dreng gående som kunne se jeg ikke kunne lide det. Han kom hen og tog fat i mig "Hvad laver du ved min kæreste?", spurgte han og skubbede til ham på de over 20. Ham den gamle rejste sig og undskyldte inden han forsvandt.
Jeg kiggede op og så straks hvem det var..

Mere?(:
Igen undskyld hvis noget ikke passer med Justin Bieber men jeg er som sagt ikke fan af ham.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ad - ikke Justin Bieber! (Historie ting..)
Kommentér på:
Ad - ikke Justin Bieber! (Historie ting..)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce