{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

shine værelset op? undskyld længden! {{forumTopicSubject}}

Hey! Jeg syntes mit værelse er ENORMT kedeligt! specielt væggene!..
Væggene er hvide og har en del plakater på som jeg kraftigt overvejer at tage ned! så kommer vi til det der er ligeknap så kedeligt på væggen! Jeg har sat en masse billeder i rammer op! Det er primært billeder fra min konfirmation samt billeder af min hest og en autograf af Karen Ziefeldt! smiley derudover har jeg et puslespil af en hest som er limett sammen! smiley Derudover har jeg et superfedt billede af Michael Jackson fra da han ar ung! smiley

Nå men jeg vil især godt have et tip til hvordan jeg kan sætte alle mine rosetter så det ser ekstra godt ud?

jeg HADER mit gulv! Det er et gråt kedeligt gulvtæppe! Jeg har overvejet at lægge nogle andre tæpper på så det danner et mønster af en art men ved ikke lige? jeg kan/må ikke tage det af og det er heller ikke kønt.. nedenunder lægger der et mørkt trægulv men der er limet nogle papplader på ell. lign. og dette kan heller ikke komme af.. smiley har ellers forsøgt!

Jeg har en 2-personers sofa med 1 tilhørende stol! Det er i gammel stil og hynderne er sorte og har blomstermønster primært i rød og blå. Jeg vil gerne gøre et eller andet ved dem evt. da de er ret gammeldags at se på og matcher ikke ret meget andet i mit værelse andet end et lille natbord der er mørkerøt.. også det er ret kedeligt! jeg har også et rundt bord som jeg hidtil har brugt til min sofa/stol hvor jeg tit har siddet og lavet mine lektier dog er bordet lige lille nok til sofaen/stolen! Det er alm. træfarvet som er lakeret på overfladen! Jeg har snakket med min mor, sidste år, om, at male det helt hvidt og lægge en stor sort playboy på! samt evt. at lægge nogle prikker, striber eller klatter af en art ned af benene.. Dette kunne jeg stadig godt tænke mig ELLER evt. bare kun, at sætte en playboy på!

har i nogle ideer? Det må gerne være med en lidt fed stil men heller ikke så det kommer til at koste en formue da jeg skal have føl og det skal jo også betales! dog må der gerne være noget til opbevaring da jeg har VILDT mange ting! - er ved at tømme ud i det og har sat en hel del til salg!

ved ikke om det kunne hjælpe med hvad jeg er fan af, kan lide af forskellige ting osv.? men her kommer det altså!

*Michael Joseph Jeckson
*MUSE
*Karen Ziefeldt
*PLAYBOY (kaninen! har en STOR pude samt en lille!)
*Heste! OF COURSE! Er mest til dressur! og stor fan af Sune Laust Hansen, Andreas Helgstrand, Joachim Chr. Thomsen, Anne Rosleff Troensegaard og Edward Gal.
af heste MEST: min egen self. xD, en hest ved navn Darky (min træners hest!), Angrib Firfod, Belissimo (fra Dressurstald Willum Thomsen), Blue Hors Matiné, Blue Hors Don Olymbrio, Blue Hors Denzel, Famaso, Polka Hit Nexen, Totilas osv..
*elsker min Guitar og min mikrofon!
*elsker at fotografere!

tja.. håber i kan hjælpe til hvordan jeg kan shine mit værelse op! smiley


Det blev nok lidt langt.. det må i undskylde! (:

PFT!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  shine værelset op? undskyld længden!
  • #1   1. aug 2011 Du kunne eventuelt tage plakaterne ned, og så lave en "billed væg" du elsker jo at fotografere.. og så alle de billeder du har oppe nu eller bare nogen af dem smiley
    Og så en hylde eller 2 på en anden væg..
    Dine rosetter kan jo evt. også komme op på væggen min grankusine har dem på væggen på sådan en plade ting af en art, det ser ret kønt ud.. eller bare en stram hvid/sort snor kunne også bruges smiley

    (Tip: ved rosetterene kunne du også havde hestebillederne)

    Gulvet har jeg ikke rigtig nogen idé til.. tror jeg har det samme gulvtæppe bare i en anden farve smiley

    Dit natbord kunne du male i en anden farve smiley og evt. på overfladen lave en "ramme" hvor du kan havde nogen billeder i eller noget smiley

    Din sofa.. kan du altid få et betræk til hvis det nu var hvidt/sort eller noget kunne du ligge dine playboy puder i den sålænge det er farve der passer lidt til smiley

    Det med det runde bord lydder da som en fin idé smiley

    Du kunne også stille mikrofonen over i et hjørne.. og så sådan en lidt høj stol ved siden af.. og din guitar oppe på vægen smiley

    Ved ikke om du ville kunne lide det men bare nogen forslag smiley

    PS sengen spiller altid en stor rolle i udseened syntes jeg smiley Du kunne også gøre noget lidt sjovt ud af den smiley

    -Gry smiley


  • #2   1. aug 2011 tak! Det vil jeg tage med videre i mine overvejelser! smiley

  • #3   1. aug 2011 smiley

  • #4   1. aug 2011 Jeg malede mit værelse mørkeblåt med sorte karme. Klistrede derpå selvlysende stjerner op på væggene og loftet, så jeg havde noget at kigge på om natten;-)
    Det var det fedeste værelse jeg til dato har haft.


  • #5   1. aug 2011 Anne: fedt! jeg har også selv de selvlysende stjerner i loftet! smiley

  • #6   2. aug 2011 nu er der billeder inde af mit grimme værelse! smiley

Kommentér på:
shine værelset op? undskyld længden!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce