{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

Dublin, Ariat eller Dubarry??? {{forumTopicSubject}}

Kære araberfolk!
Hvilken af disse tre støvler kan bedst anbefales? Og bedst til prisen?

Jeg prøvede denne Dublin i en butik, og kunne godt lide den, men de havde den ikke hjemme i min str. Besluttede at jeg ville købe den over nettet, men så læste jeg i et forum, hvor 2-3 personer skriver, at den hurtigt går i stykker?! Er det rigtigt??
http://tikarideudstyr.dk/product.asp?product=4457

Så faldt jeg over denne Ariat støvle i samme prisklasse som Dublin'en. Kan den bedre anbefales?
(link fjernet)

Eller skal man simpelthen ruineres og købe en Dubarrystøvle, hvis man skal have noget ordentligt der holder i mere end 1 sæson?
http://smhrideudstyr.dk/product.asp?product=10729

Eller link, hvis i har lignende støvler, der bedre kan anbefales smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dublin, Ariat eller Dubarry???
  • #1   5. aug 2011 har både dubarry og ariat - og de er super!

  • #3   5. aug 2011 jeg har dublin støvler, de er super behagelige at have på, men mit sidste par holdte "kun" et år men behandlede dem heller ikke særligt godt smiley

  • #4   6. aug 2011 Mange tak alle sammen! God info smiley

    Jo, det giver skam mening Sara smiley Tror det ender med at jeg køber Dubarry, jeg skal bare have fundet en butik i nærheden der har dem, så jeg kan prøve dem først..


  • #5   6. aug 2011 Dubarry er den bedste efter min mening, jeg har både Clare og Galwaystøvlerne, og de er fantastiske, Clare er lidt smallere end Galway, men fælles for begge er at de holder endnu på 4 og 5 år. det kræver bare man bruger det creme der passer til støvlerne så de bliver holdt smidige og vandafvisende.
    Det med man betaler for mærket passer ikke helt, det der betales for er GoreTex membranen, fordi de bruger GoreTex stiger prisen, det gælder på alt tøj og fodtøj. Derfor har mange leverandøre lavet deres egne membraner :Seetex, Deertex m,fl. men GoreTex slår dem alle. og det er det vi betaler for


Kommentér på:
Dublin, Ariat eller Dubarry???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce