{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
404 visninger | Oprettet:

Smeden og dyrlægen er ikke enig? {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
Håber i kan hjælpe, har i stået i det problem hvor dyrlæge og smeden ikke er enig og hvad har i gjort? smiley
Min dyrlæge var ude i mandags og forklarede og så på hende. Men det han sagde var galt i kort version var at hun skulle have sko på for ikke at belaste gaffelbåndet, for hun stod ikke rigtig på sine hove.
Min smed har så været her idag og sagde at det slet ikke havde noget med det at gøre. At min hest stod så perfekt som man kunne. Så han forstod slet ikke dyrlægen. Og tænker han må ligesom vide det når han arbejder med det hver dag. Men dyrlægen mener at smeden skal holde sig til sit område.
Og jeg vil enlig bare gerne vide hvad der er galt med min hest, og hvordan vi løser det smiley
Har i prøvedet noget lignede og hvad gjorde i?


Kommentarer på:  Smeden og dyrlægen er ikke enig?
  • #1   6. jun 2012 Hej jeg har ikke prøvet det samme, men ville nok få fat i en heste kiropraktor, da de hurtig kan sige hvad der er galt. alstå det koste det ved jeg godt, men så du sikker. men held og lykke med det

  • #2   6. jun 2012 Jeg ville nok tro på smeden, eller evt. få en anden smed til at kigge på det.
    Forstår så ikke at din dyrlæge siger, at smeden skal holde sig til sit område - hovene er jo netop smeden område, så det er vel dyrlægen der skal holde sig til sit eget?

    Måske skal du få dem til at snakke sammen (mens hesten er der, self.) så kan de diskutere det, og måske kan den ene overbevise den anden om noget. smiley Hvis de ikke kan komme til enighed, må du kontakte enten en anden smed eller en anden dyrlæge (eller begge dele) og høre deres mening om det. smiley


  • #3   6. jun 2012 Enig med CTS smiley

  • #4   6. jun 2012 Okay tak smiley Også det jeg tænler, altså hovene er hans område så han ved jo hvad han snakker om smiley

Kommentér på:
Smeden og dyrlægen er ikke enig?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce