{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
320 visninger | Oprettet:

catch up :) {{forumTopicSubject}}

heey alle tøser fra det dengang omtalte "bjørnebanden"

jeg ville lige hører hvordan i alle sammen går og har det:) der er jo sket så meget sidenhen, men i er bestemt ikke glemt smiley

vil i ikke skrive lidt om hvad i laver og hvilke heste i har/rider og hvordan det hele går der ovre????? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  catch up :)
  • #1   25. okt 2012 Jeg kan da starte med fortælle at jeg går på HF på Rosborg nede i Vejle. På rideskolen er jeg begyndt at undervise miniput-holdene. Jeg rider stadig både dressur og spring. Jeg er rider dressur på Nero (elevhest), som er en 7 års blanding af et eller andet vi ikke kender til. Jeg har i en periode sprunget både Romeo (elevhest) og Sarahs pony Cheval, men er begyndt kun at springe på cheval, fordi jeg får mere ud af at springe på den (:

    Håber du har det godt smiley




  • #2   26. okt 2012 åhh det lyder rigtigt godt smiley ja springningen har vist altid været din sport smiley fedt at du er begyndt at undervise de små, det er super hyggeligt og sjovt at se hvor hurtigt de udvikler sig smiley okay en HF er sku en rigtig god basis start... ved du hvad du vil med den senere hen??

    ja jeg har det rigtig godt, jeg er lige blevet mor til en dejlig pige her den 10/10-2012 så der er nok at se til smiley


  • #3   30. okt 2012 Åh hvor dejligt, ja så er der ingen fritid hehe (:
    Har planer om at ville være ride-pædagog, for elsker nemlig det med at arbejde med børn og se en udvikling, men vil nu gerne ud at rejse lidt først, men nu får vi se :b


Kommentér på:
catch up :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce