{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.315 visninger | Oprettet:

jeg vil gerne donere noget tøj :) {{forumTopicSubject}}

jeg står lidt i den situation at min søn på snart 3 er vokset ud af sit tøj og jeg har fået noget pigetøj, som var et fejlkøb fra gavergivering, men det kan ikke byttes.
Så jeg tænkte på om det var noget Stine kunne tænke sig at få ?
og så tænkte jeg hvis vi nu var flere på Sjælland der ville donere noget, så kunne vi evt slå os sammen om at sende det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg vil gerne donere noget tøj :)
  • #2   29. okt 2012 for mig er det nu lige meget om hun er velhavende eller fattig, jeg har noget tøj som jeg ikke kan bruge til min søn og så vil jeg gerne give det til en kommende mor der kan bruge det i stedet for det ligger her og samler kælderlugt eller blive smidt ud

  • #3   29. okt 2012 Jeg skal lige se om jeg selv venter en dreng eller pige som nr 2 smiley venter jeg en dreng har jeg sækkevis af tøj hun såmænd gerne må få hvis vi kan få det der over

  • #4   29. okt 2012 Wow.. En smuk tanke ja.. smiley

    Jeg vil ikke sige at jeg sidder hårdt i det. Jeg min egen indtægt hver måned (indtil d. 1 december) fra mit arbejde i Netto, og udover det så hjælper mine forældre mig rigtig rigtig meget økonomisk. De har givet mig en barnevogn, pusletaske, 2 hele sækker tøj, tremmeseng, sengehimmel, dyner + pude.


    Så der ville helt sikkert være andre som havde mere brug for det end mig, for jeg ved at min datter ikke kommer til at mangle noget så længe mine forældre er til. Men derfor skal man stadig huske at det jo ikke er mine forældre som skal have baby, men mig, men derfor tager jeg stadig imod alt det de giver med åbne arme.


    Jeg er rørt over at der findes sådanne dejlige mennesker som jer! Jeg er villig til at give et beløb for tøjet + selvfølgelig at betale portoen, hvis i beslutter jer for at sende det til Nordjylland smiley


  • #5   29. okt 2012 Wauw! At der findes sådanne mennesker! Så flot!<3

  • #6   29. okt 2012 Dejligt at dine forældre er der for dig smiley jeg har selv fået en masse tøj, vi kunne såmænd også have købt det selv, men især de små størrelser bliver sjældent slidt så hvorfor ikke genbruge smiley

  • #7   30. okt 2012 Stine du er et fantastisk menneske, og det lyder dine forældre virkelig også til at være.
    smuk tanke at ville forære tøj til kommende forældre smiley
    det bliver så spændende med din lille datter, ønsker alt godt for jer


Kommentér på:
jeg vil gerne donere noget tøj :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce