{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

Fantastisk dag idag.. Bliver bare så glad :') {{forumTopicSubject}}

Ja, idag er det førate gang at jeg rider min pony i cordeo, uden ekstra tøjler til rebgrimen eller noget, og gæt engang.. Det gik HERRE godt! smiley Hun adløs alt hvad jeg bedte hende om. - Og selvfølgelig lavede jeg også noget jordarbejde i den :b Og hun lavede versaden til begge sider uden nogle problemer, og hun lavede heltravers uden at brokke sig! Ikke fordi at det lige er noget jeg laver normalt, men kender i ikke det at man bare ikke kan lade vær?.. x) Traversen er vi ikke kommet til endnu, fordi vi lige skal have versaden helt på plads først! ^^'
- Men det bedste ved hele dagen var at hun kom når jeg fløjtede :')
Det var sådan at jeg ville have filmet, men det var blevet for mørkt, og troede ikke lige at ridebane lyset var nok, så jeg lod bare vær'. Men fordi at vi var alene på banen, og der ingen heste var ude, så ville hun konstant og hele tiden gå hen til lågen, men jeg kunne stoppe hende fra rygge når hun gik liidt for hurtigt, og hun fulgte mig hele vejen rundt, dog enkelte gange hvor hun stoppede op for at kigge mod stalden, men der fløjtede jeg bare, og så kom min ponyskid!.. :'P Jeg er dybt lykkelig, og ser frem til at lave mere træning i hendes cordeo, eller halsring, eller hvad i har tænkt jer, og jeg håber på et tidspunkt at jeg kan tage i skoven og selvfølgelig skridte lange ture blot i halsring/cordeo, og at jeg selvfølgelig også kan lave arbejde fra jorden osv. Det bliver spændende:D

-Her er et billeder, det var ufattelig svært at få et billede fordi hun konstant ville være sammen med mig -.-' Men det også hyggeligt! (Sorry for kvaliteten, har prøvet at rede den..)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fantastisk dag idag.. Bliver bare så glad :')
Kommentér på:
Fantastisk dag idag.. Bliver bare så glad :')

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce