{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Et par spørgsmål om kamera {{forumTopicSubject}}

<b>ved der er mange emner om lignende men fandt intet svar</b>

Lige et par spørsmål om et kamera til en nybegynder

1: jeg er en pige på 11 år som elsker at tage billeder. Vil gerne have et kamera da jeg syntes det er træls at tage billeder med mobilen (på grund af kvaliteten) men altså hvilket et kamera er et godt sted at starte? Har ikke pengene til et helt vildt dyrt lige nu, men er villig til at vente og spare op. Men... Nu kommer det kritiske... Det er jo en jungel at finde rundt i!!!!!! Har også en del krav til kameraet, og det gør det jo heller ikke lettere smiley

Kameraet skal kunne:
-Tage mindst et billede i sekundtet (er det urimeligt) gerne billedserier
-god billede kvalitet
-nok MP til at jeg kan beskære rimeligt meget uden yderlige Problemer
-manuel og auto fokus
-rimelig zoom

2: ifølge det kameraet skal kunne er et digitalt kompaktkamera så nok eller skal jeg op i Digitalt spejlreflekskamera?

3: hvis jeg skal gå efter digitalt spejlreflekskamera hvad er så bedst:
Nikon d3100 eller canon EOS 1100d eller evt canon EOS 600d

Eller har i et helt andet forslag? Inde for cirka samme prisleje

4: hvis det skal være digitalt kompaktkamera er jeg helt <b>lost!</b>

Kom gerne med bud

5: er godt klar over at MP ikke er et et spørgsmål om hvor klart billedet er. Men hvad er så? Skal tallet være højt eller lavt?

Puhaa, tror aldrig jeg har skrevet noget så langt eller seriøst her på HG før!;)

Tøsen!;)

Ps. Så er der jo lige den lille krølle på halen at min mor ikke syntes jeg skal have spejlreflekskamera da hun syntes at det er for stort og kompliceret , og mine forældre ikke kan hjælpe mig med at finde ud af hvordan man gør da de aldrig selv har haft spejlreflekskamera smiley MEN... Hun kan måske overtages;) hihi;) så det skal i ikke tænke på. Kun hvad der er mest realistisk i forhold til mine krav:) men kan man få mine krav i et digitalt kompaktkamera?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et par spørgsmål om kamera
Kommentér på:
Et par spørgsmål om kamera

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce