{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Nyt Design - Hvad synes I ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Beklager hvis nogle af jer har set dette allerede!

Jeg har lavet nyt design til min hjemmeside www.DinoPhoto.dk - og ville høre hvad I synes om det?
Jeg har lagt meget vægt på at siden skal være neutral, og meget overskuelig. Min prisliste er også blevet ændret, så folk trykker på det de gerne vil have. Fordi som mange af jer ved, kan en prisliste hurtigt bliver forvirret.

Jeg har også opdateret mit galleri, hvor jeg prøver at have så få billeder som muligt - for at give kunder et hurtigt indtryk af hvordan min stil er.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt Design - Hvad synes I ?
  • #1   7. aug 2013 Tidligere i dag oprettede du en lignende tråd, hvor din mønstrede baggrund kun lå i toppen af siden - det kunne jeg meget bedre lide ! smiley

    Men igen - det er en super flot hjemmeside, dog synes jeg du er alt for billig smiley


  • #2   7. aug 2013 Hej igen Line - smiley
    Ja jeg har ændret det lidt igen, fordi at det andet design indgik der sko og en lås - som nok ikke helt passede.

    Hvad synes du jeg kan tillade mig at tage for mine billeder? Fordi synes det er meget svært at sætte pris på ens egne værker.


  • #3   7. aug 2013 Kan jeg godt forstå smiley

    Altså, det afhænger selvfølgelig af om du kan garantere billeder af samme kvalitet, som dem du fremviser på hjemmesiden. Men det går jeg skam ud fra du kan, og i så fald ville jeg ikke lette røven for under 500 kr. hvis jeg var dig smiley

    250 er jo ingen ting - hvis du indberetter det som B-indkomst ender det jo med at blive småpenge når først skattefar har været der


  • #4   7. aug 2013 Jeg er heldigvis så heldig at have mit frikort tilbage, så der skal ikke betales noget af det endnu smiley Selvfølgelig skal jeg det hvis jeg når at få det opbrugt!

    Ja du kunne godt have ret i at mine priser skal op, men er bange for at skræmme kunder væk således. Men ja, det er jo lidt " Du får hvad du betaler for " - så ved ikke om hvis ens priser er for lave at så undrer folk sig. Og derimod hvis jeg fx tog 500 så vidste folk at det var ordentligt.
    Håber du forstår min lidt kludrede forklaring.


  • #5   7. aug 2013 Jeg forstår det godt - men som du selv siger, så kunne dine priser afspejle, at du ikke selv stoler på det arbejde du leverer. og der er der jo ingen grund til, når du fotograferer som du gør smiley

  • #6   7. aug 2013 wow mange tak. Det tager jeg virkelig som et kompliment smiley Jamen det kunne da være jeg skulle prøve at sætte mine priser op, og se hvad der sker!

  • #7   8. aug 2013 Super flot og proff hjemmeside! smiley

  • #8   8. aug 2013 Det var bestemt også hensigten at du skulle tage det som kompliment smiley

    Har lige kigget din prisliste igennem - synes stadig at din pris for at dække et HELT bryllup er dybt godnat . Det er mange timers arbejde og efterfølgende redigering, for snoldede 3000 kr. Det kan du sagtens tage mere for smiley


Kommentér på:
Nyt Design - Hvad synes I ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce