{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
314 visninger | Oprettet:

vægt på til dyreskue?? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal i morgen til dyreskue med begge mine hopper.
De skal jo allerhelst vises i trav, men min ene hoppe vælger meget gerne tølten når man trækker med hende.
Så er det jeg tænker på OM hun må have boots på med lidt vægt.
Er der nogen herinde som har en idé om det er tilladt?


Kommentarer på:  vægt på til dyreskue??
  • #1   4. okt 2013 Jeg tror det ikke. Har aldrig set en hest med vægt på til dyrskue. Er der ikke et regelemnet et sted på nettet du kan kigge i?
    Men jeg mener da heller ikke det gør så meget at den tölter til dyrskue. Det er da kun til kåring det trækker ned?


  • #2   4. okt 2013 Jeg kan ikke lige finde noget om det på skuets hjemmeside smiley Jeg tager dem med så må jeg spørge derude i morgen.
    Der står at hesten skal vises i trav. Jeg ved ikke om det for en naturtølter er tilladt at tølte smiley


  • #5   5. okt 2013 Du må ikke have vægt på, udover den, der er i skoene..
    Jeg var til dyrskue med min ene hoppe og føl i sommers, og hun havde ikke sko på (fordi hun jo bare står med føl pt).. Hun er meget 5-gænger, og det er ikke til at sige, om hun har tænkt sig at vælge traven eller tölten, især når ikke hun har skoene på. Hun valgte i første omgang tölten (da hun selv skulle bedømmes) og da så føllet skulle bedømmes, valgte hun selvfølgelig den flotteste trav, ork.. Det trak lidt ned, men ikke helt vildt. Reglerne er ikke ligeså strenge, som til kåringer. Men det kommer igen lidt an på dommeren.


Kommentér på:
vægt på til dyreskue??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce