{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.106 visninger | Oprettet:

HG: Almene spørgsmål og svar {{forumTopicSubject}}

Andrea's version af almene spørgsmål på HG, og svarene dertil. smiley

Her er et par guides til nogle af de (irriterende) spørgsmål og emner, der jævnligt kommer op på hestegalleri. Og min guide til, hvordan man løser sit problem, helt uden at skrive til hele HG!

<b> Helt generelt </b>
Så opfør dig ordenligt. Kategorisk imperativ = behandl andre, som du selv vil behandles. Hvis du ikke vil dømmes, så lad være med at dømme andre uden at vide noget om dem. Hvis du ikke vil hagles ned, så lad være med at gøre det.
Ja, der findes idioter, idioti og det der er værre på HG, men det giver dig ikke ret til at være som dem.

<b>skolerelateret: </b>
<i>Jeg har ikke lavet lektier, hvad skal jeg gøre? / jeg har ikke lavet lektier, vil i lave dem? </i>
Fortælle det til læreren og gøre det næste gang. Der er ikke nogen her der gider støtte dig i ikke at lave dine ting.

<i>Nogen der kan hjælpe med en oversættelse?</i>
Nej. Vi vil ikke lave dine lektier. Hvis du selv har lavet dem er der dog nok nogen, der vil være søde at rette for de værste fejl.

<i>Vil nogen se min stil igennem? </i>
Ja, men tag konstruktiv kritik pænt - det er ment til at du kan forbedre dig, ikke for at gøre dig ked af det eller vred.

<b>Heste</b>

<i>Hvad farve klæder min hest? </i>
Medmindre din hest har den mest specielle farve verden endnu har set - så start med at søge i forum. Der er rigtig mange "hvad klæder min hest" emner.

<i>Hvor mange gram dækken?</i>
Det der passer til din hest, fryser den skal den bruge mere, er den varm, mindre. Ellers så søg forum - den er ofte oppe.

Helt generelt kunne "søg" knappen godt være mere i brug.

<b>personlige ting </b>

<i>Jeg tør ikke sige det til min moaar (eller anden IRL person)!</i>
Men du tør godt slå det op på internettet hvor din mor med en simpel googling kunne finde det frem? Nos dig sammen og sig det.

<i>Jeg har problemer med venner, familie, etc ... ?</i>
Prøv lige at søg forum, hvis det er bumser har den helt sikkert været oppe før. Generelt er folk søde til at rådgive om personlige problemer.
Har du behov for jævnlig hjælp eller til meget personlige ting anbefales lukkede grupper. Så spammer du ikke hele HG med dit liv, og du slipper for at hænge på det i fremtiden på samme måde.

PS, måske er det ikke kun din mor der kan google, men også din bedste ven, din eks, din part ejer etc.

<b>blogs, hjemmesider og konkurrancer </b>

<i>Min blog har ingen læsere!?! </i>
Nej, det er måske fordi den er kedelig, ikke har det store at byde på eller er dårligt lavet. Hvis du spørger hvorfor skal du forberede dig på kritik, lad være med at flegne ud over at folk mener at "<3<3<3" efter hver besked, som forøvrigt er skrevet uden tegn eller store bokstaver, er træls at læse.

<i>Vil i tjekke min hjemmeside/blog ud?</i>
Hold det til dertil indrettede grupper. Ellers bliver HG spammet. En lad-os-se-hinandens-tråde er fine nok engang i mellem, og det kan alle få noget ud af.

<i>Stem på mig!! </i>
Nej, stemmetigning er snyd, ikke tilladt på HG og bare lad være. Det er unfair og får mig til at stemme på alle andre i konkurrancen.

<i> Like for høj! </i>
Og hvor længe tror du selv det like bliver der?


Tag det hele med et kærlig gran salt og tilføj endelig jeres egne smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HG: Almene spørgsmål og svar
Kommentér på:
HG: Almene spørgsmål og svar

Annonce