{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Endnu engang *Parter* {{forumTopicSubject}}

Har en virkeligt skøn fjordhest og det er nu 4 part jeg har måtte afskedige på den ene eller anden måde.. Altså den første blev nervøs efter hun snublede og blev så halt i næsten 2 måneder det hvad det er.. nr 2 var simpelthen så strid at gå imod mine ord om hvad der måtte rides med.. og 3 blev bange for hende og 4 har idag skrevet at efter et fantastisk år med dem som parter at pigen der red hende havde mistet intressen..
Så står jeg som ejer bare og tænker er der noget galt med mig? eller med min hest?..
Skal lige siges at jeg altid har været rimeligt go til at skrive og spørge om hvordan det går osv..
er det normalt de opsiger efter et år o.O?

Altså hun er en sød hoppe? til forskæl fra hvad hun har været?
Jeg er bare begyndt at tvivle på hvem jeg tør sætte op på ryggen af min skønne pony.. som part..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu engang *Parter*
  • #2   20. aug 2014
    Det er da bedre de siger fra end de bare stopper med og komme?


  • #3   20. aug 2014 Det sandt.. Men det længste er nu et år, og var virkeligt glad for den halvpart da jeg kunne stole på de ikke gjorde andet end hvad jeg havde sagt go for

  • #4   20. aug 2014 Jeg tænker, at du skal være heldig, du overhovedet kan finde parter!
    Jeg ledte efter part til min i næsten et år, uden jeg fik noget ud af det. Der kom da et par, som var interesserede, men jeg så ikke skyggen af de penge, som var aftalt. Til trods for at det ellers var mega billigt!


  • #5   20. aug 2014
    Det skal du virkelig ikke tage så tungt. Hvorfor er det ærgerligt at de stopper hvis de mister interessen og bliver bange? Det er da for dævlan bare og være ærlig, selvom de har været gode parter skal de jo ikke tvinges til at forsætte af den grund ;o)


  • #6   20. aug 2014 Jeg ved bare at min pony har været strid og har altid advarret imod de ting hun oftes gjorde, jeg tager det ikk tungt men har bare fået mig til at tvivle på om min pony skal have part smiley

    Jeg har kun været heldig da jeg kendte mange ridepiger fra folkeskolen der manglede hest.. også var det nogen af min mors venner osv.. eller en i stalden hvor vi havde parter på hiandens heste gratis.. hun havde 1 dag om ugen på min og jeg havde en dag om ugen på hendes ( fik så flere da hun troede hendes ENORME Dv havde en go chance som springhest, hvilket den ikke havde)


  • #7   20. aug 2014 Det er egentlig mærkeligt. På den ene side, sidder folk og kan slet ikke finde parter til deres heste. Og på den anden side, sidder parterne, og kan slet ikke finde heste, at have part på.

  • #8   20. aug 2014 Der er mange piger og drenge det ville have mere ud af deres ridening eller en bedre pony eller hest

  • #10   21. aug 2014 Hvor på Vestsjælland bor du? Kunne gost være interesseret:)

  • #11   21. aug 2014 Det er desværre helt normalt. Jeg oplever tit at jo mindre pony, jo flere partskift. Sorte har ofte udskift i parter. enten fordi de vokser fra ham, eller fordi de små piger mister lysten i løbet af vinteren, hvilket jo er helt forståeligt.
    Når der endelig kommer en stor pige dom har mod på bare at hygge og gå ture, så har de de sidste 3 gange ikke passet sammen. Pigerne har simpelthen ikke formået at respektere hans grænser og så er det han kan blive voldsom - han fortæller tingene og er meget ærlig omkring det.

    Så du må bare sætte dig ned og forsøge at finde en ny part - der er ikke andet for. så kan man glæde sig over alle de gode ting og håbe at der kommer endnu flere gode stunder smiley


  • #12   21. aug 2014 Hylleborg jeg bor nær Køge smiley og hesten står opstallet lidt uden for Køge der køger dog en bus der ud i værdagene

  • #13   21. aug 2014 Årh øv bor helt over i sorø så det er dsv for langt væk smiley

Kommentér på:
Endnu engang *Parter*

Annonce