{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

HJÆLP! Kender du heste-salgsider i Tyskland/europa? {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger så leder jeg efter salgssider i Tyskland og Europa. smiley
Jeg har en Trakehner hoppe jeg gerne vil annoncere men jeg kender ikke nogen sider. I Dk har vi jo hestegalleri, heste-nettet og dba som nok er de tre største mest brugte/kendte og så har vi jo et utal af mindre kendte sider samt facebook man kan annoncere på.
Når jeg googler syntes jeg ikke rigtig jeg kan finde noget. Og jeg har jo også svært ved at vurdere om en side i popularitet svare til dba eller gul og gratis... Så kender du noget populære eller store salgssider? Det vil være en stor hjælp for mig smiley

(Hvis du kender en der kunne vide det må du MEGET gerne spørge vedkommende, det vil jeg virkelig sætte pris på!! )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! Kender du heste-salgsider i Tyskland/europa?
  • #1   21. aug 2014 Er der virkelig ingen der kan hjælpe eller kender nogen der kan? smiley

  • #2   21. aug 2014 everhorse.dk
    Det er tror jeg nok en ny side som er rigtig effektivt
    .
    Også har du sporthorses.nl
    Det er en hjemmeside i Holland. Og hvis du har problemer med at forstå det kan du bare skrive, kender sproget. smiley


  • #3   1. nov 2014 ja - jeg har den bedste side - ehorses - og sender lige eksempel på forside fra i går -
    der er masser af fede annoncer i. God fornøjelse.

    Nå jeg ser den slet ike transformeres som den er - nemlig med lækre billeder osv. så - gå direkte på e Horses - Europas førende hestemarked, som de kalder sig

    E-Mail nicht einwandfrei lesbar? Klicken Sie hier ...
    Wochenrückblick 31.10.2014

    Lieber Pferdefreund,

    der Herbst wird sportlich! Ob in München oder Oldenburg - Pferdesport der Extraklasse auf traditionsreichen Reitturnieren.
    Ebenso lockt die Messe "Pferd & Jagd" in Hannover zum Jahresende mit spektakulären Shows und einer Ausstellung rund ums Thema Pferd.

    Extra für Sie: Wir verlosen für alle Veranstaltungen Freikarten!


    Messe-Highlight für Reiter und Pferde-Fans
    Die Pferd & Jagd ist längst mehr als eine reine Produktschau – sie ist Anlaufstelle von Experten, Ausbildern und vor allem Pferde-Liebhabern, die sich auf der insgesamt 80.000 Quadratmeter großen Veranstaltung treffen, sich austauschen und informieren. Seien Sie dabei:

    4. bis 7. Dezember- Messegelände Hannover

    Show, Spannung, Sport – die Showarena
    Schauen, staunen, anfeuern – mit 1000 Pferden aus aller Welt! Mit einem Mix aus Show, Wettkämpfen und großartigen Abendveranstaltungen setzt das Showarena-Programm der Pferd & Jagd jährlich neue Maßstäbe. Erleben Sie die unterschiedlichsten Pferderassen in Aktion und fiebern Sie mit bei Wettbewerben, Shows und Präsentationen!


    » mehr Infos
    Jetzt Karten sichern für Pferd & Jagd 2014



    Auf die Plätze, fertig…

    … Los! Der Vorverkauf für die atemberaubende Pferde-Gala Nacht der Pferde und die große Pferde-Kinder-Pony-Show MiMaMo im Rahmen der Pferd & Jagd ist gestartet. Erfahrungsgemäß sind die Shows sehr schnell ausverkauft, also sichern Sie sich Ihre Karten rechtzeitig.
    » Kartenvorverkauf Nacht der Pferde


Kommentér på:
HJÆLP! Kender du heste-salgsider i Tyskland/europa?

Annonce