{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Micklem trensen
  • #5   21. aug 2014 Jeg er super positiv over denne trense. Ikke blot fordi min hest ligger sig mere til biddet, men også fordi hun går meget mere afslappet.
    Micklem trensen set i mine øjne er et anatomisk korrekt stykke redskab, som på muligvis går uden om alle de nervebaner en almindelig trense, eller for den sags skyld en hackamore ville trykke på.
    Jeg er glad for min og har smidt alle mine andre trenser væk, da det kun er den jeg bruger i dressur, spring og skovture.
    Jeg har modellen som hedder "Rambo Micklem Compition" som er godkendt til stævner, men en model som man også kan ride bidløs med.
    Jeg føler at min hest er blevet meget mere glad og samarbejdsvillig, efter jeg har skiftet trense.
    Så den kan klart anbefales!


  • #6   21. aug 2014 Husk på at det også har en del at sige, hvor meget du spænder næsebåndet på en alm. trense smiley
    Hvis du ikke spænder det særlig stramt, så er det begrænset, hvor meget det trykker og generer nervebanerne i hovedet smiley
    Desuden skal kæberemmen på Micklem trensen også spændes ret meget, hvilket kan begrænse bevægeligheden af kæben smiley

    Desuden så tænk på, at mange af dem som oplever "store, fantastiske forandringer" i deres ridning, måske selv gør noget anderledes eller bilder sig selv ind at hesten går bedre.

    Det er overhovedet ikke for at være negativ overfor Micklem trensen, har ikke selv nogen erfaringer med den, men det kan være en god idé at stille sig en smule kritisk overfor en trense til 1300,- smiley


Kommentér på:
Micklem trensen

Annonce