{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  back on track knæbandage (mennesker)
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   10. sep 2014 Det virkede ikke på mit hævede knæ smiley

  • #2   10. sep 2014 Har ikke slidgigt, men døjer med mit knæ hæver op engang imellem. Jeg sover med det i den periode. Det forsvinder ikke med det samme, men hjælper helt klart på at det går hurtigere væk smiley

  • #3   10. sep 2014 Jeg pådrog mig en knæskade i februar og mit knæ hæve stadig og gør ondt..
    Jeg ville ikke kunne leve uden mit knæbind..
    Jeg har det på hver dag og det virker på mig, uden det på kan jeg ikke gå ordentligt på grund af smerter og det hjælper også på hævelsen smiley
    Jeg kan klart anbefale det (y)


  • #4   10. sep 2014 Min mormor er rigtig glad for det til sine knæ med slidgigt. smiley

  • #5   10. sep 2014 (Ts håber jeg lige spørger om noget, i stedet for at starte et nyt emne).

    Er der noget man kan gøre med hypermobile knæ? Mine knæ er 30% for hypermobile, og har for nogen måneder siden købt en ny barefoot sadel. Jeg ved man hest skal bruge brugte sadler, og det har jeg også hidtil gjort. Men fordi jeg har fået at vide af fysioterapeuter og osteopat at en barefoot ville være bedst til hende, valgte jeg at købe deres limited distance og spring sadel, da det er det vi udøver, og fordi den var limited og ny, så kunne jeg ikke bruge den brugt.
    Nu kan jeg kun ride min hest hver anden dag pga smerter. Selv efter to dage jeg har redet på min hest, har jeg stadig ondt, men kan ikke nøjes med at ride min unghest 2 dage i ugen, da hun allerede er bagud i sin uddannelse. Nogen som kan hjælpe?:(


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #6   10. sep 2014 Sebastian: du skal styrketræne for at få opbygget muskler i dit knæ, til at støtte smiley

  • #7   10. sep 2014 Okay tak. Googler det lige xD

  • #8   10. sep 2014 Det virker.. Bruger det selv både til mine knæ og nakke, især forsvinder hævelsen i mine knæ efter bruge af BOT smiley

Kommentér på:
back on track knæbandage (mennesker)

Annonce