{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Hjælp med tatovering {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg søger en som er god til at tegne og selv har fantasi smiley og self. lyst til at hjælpe mig med et lille projekt..

Jeg vil gerne have lavet en tatovering..

Jeg ved ikke helt hvordan den skal se ud, kun hvilke elementer der skal være med i..

I tegningen skal der stå nogen forskellige ting rundt omkring..
Disse ting er
Farfar
12-11-91 (min fødselsdato)
Så skal der være noget med mit stjernetegn skorpionen (ligger billede eksempel ved af det)
Og så må der gerne være noget med en hestesko eller flere som symbol på en hoppe jeg red i 7år som min egen og den eneste jeg har et så tæt bånd til..

Ud over det må der gerne være noget natur ind over det, grene der snor sig rundt eller et eller andet natur over det..

Alle disse elementer er ting og personer som betyder uendeligt meget for mig

Håber der er nogen gerne flere som vil komme med et bud på en tatovering smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp med tatovering
  • #1   13. sep 2014 Alt det i en tatovering? smiley

  • #2   13. sep 2014 Jeg ville måske dele det op i flere tatoveringer; det lyder simpelthen for rodet og for meget i mine øjne. Men det er naturligvis ikke mit valg (:

  • #3   13. sep 2014 hvorfor din fødselsdag? du kan vel godt huske den, selvom den ikke er tusset på din krop... smiley

    det virker som om det enten vil blive en stor eller meget detaljeret tatoo.... og det er mange elementer på en gang, ville nok opdele det lidt, så du har måske forbogstavet på den hoppe du red, med et par små vinger om et sted på kroppen. Din stjernetegn et andet sted og din farfars navn eller andet der minder om han et tredje sted, ellers bliver det en stor tatoo eller for lille med alle de detaljer...

    jeg ville råde dig til at gå ind i en tatoverings shop og spørge dem ad om de kan tegne noget til dig af de ønsker du har og så kan de jo komme med råd og hvordan og hvorledes den ville blive bedst! de er jo proffer og jeg kan ikke forstille mig en tatoo med så mange elementer kørende på en gang. Det kan være de kan det er sted hvor de har mange års erfarringer med at tatoverer smiley


  • #4   13. sep 2014 Jeg ved godt det er meget i en.. men håber det på en eller anden måde kan forenes til noget flot..

  • #5   13. sep 2014 Lizette
    Det er bar noget jeg gerne vil, handler ikke om at huske den men en masse andre ting..
    Skal ikke have for bokstavet på hoppen nej, den skal symboliseres med en hestesko..

    Jeg ønsker ikke råd om hvad jeg kunne gøre, var blot et spørgsmål om noget kunne tegne noget med de ting og på en måde forbinde det og få det til at se flot ud..

    Men tak for rådene, men det er ikke det jeg ønsker..


  • #6   13. sep 2014 Jeg kender det alt for godt jeg har en tegning jeg gerne vil have tatoveret på et tidspunkt, den symbolisere mit stjernetegn, mit fødselsdato og min "fortid" i et smiley
    Og jeg har selv tegnet tegningen


    profilbillede
  • #7   13. sep 2014 Ser rigtig godt ud smiley
    Jeg kan slet ikke tegne og har ikke fantasien til at få det til at fungere sammen, men ved det kan lade sig gøre..

    I min vil jeg gerne have min farfar som jeg mistede i starten af året, den hoppe som har lært mig alt og har været igennem ild og vand med mig, min fortid ligger i min fødselsdato, her er der os noget betydning med min mor, mit stjernetegn fordi det bar altid har betydet noget for mig, og natur elementer fordi det er der jeg har det bedst i naturen smiley
    Så det er mange ting ja men på en eller anden måde ved jeg at det kan forenes så det bliver flot


  • #8   13. sep 2014 Hvad med hans initialer eller bruge hans navn som skygge eller din fødselsdato til dit stjernetegn og så dit stjernetegn der holder om hesteskoen imens der er en slags gren omkreds omkring det hele?
    Altså jeg kan godt prøve at tegne noget hvis det er smiley


  • #9   13. sep 2014 Nej der skal bar stå farfar, vil ikke have der står finn.. og farfar og hesteskoen er lidt de allervigtigste ting der skal være..

    Du må gerne prøve at tage noget hvis du vil..


  • #10   13. sep 2014 Prøv at tage hen til en tatovør i stedet, de er super gode til at hjælpe og også ret dygtige til at tegne smiley
    De har tit en hel del gode bud på, hvordan den kan komme til at se ud smiley


  • #12   13. sep 2014 Nu prøvede jeg lidt jeg fra valgte i starten grenene men ja du må ikke høvle mig ned hvis det ikke var hvad du forventede


    profilbillede
  • #13   13. sep 2014 KIRstine
    Se det ser faktisk rigtig fedt ud smiley
    smiley den gemmer jeg helt bestemt smiley


  • #14   13. sep 2014 Åh det er jeg da glad for du synes smiley
    Jeg tænkte bare hvordan jeg selv ville have det til at se ud hvis det var mig, min morfor var meget tæt på mig så derfor tænkte jeg at du ville have ham tæt på.
    Det kommer heller ikke til at se så rodede ud når man gøre det sådan her smiley


  • #15   13. sep 2014 Jeg synes den er flot, enkel men stadig med alt det der betyder noget for mig i smiley
    Og ja Farfar skal være tæt på smiley
    Er lige præcis den fantasi jeg mangler smiley

    Synes det er rart at have en idé med når man tager ud til en tatovør, for så det meget nemmere for dem at lave noget fedt..


  • #16   13. sep 2014 Lige præcis smiley
    Det er altid godt at have en guide line med når man tager til en tatovør smiley
    Men er da glad for du kunne lide den smiley


  • #17   13. sep 2014 Kan jeg bestemt smiley
    Men grunden til det helst skal samles i en er både fordi jeg ikke kan have tatoveringer på hele kroppen da jeg arbejder i butik, og så er der den lille detalje med at jeg er rædselsslagen for nåle og så er jeg ikke god til smerte, så jeg skal kun under nålen en eneste gang/en tatoo


  • #18   13. sep 2014 Jeg har 5 tatoveringer der alle kan dækkes af tøj dog ikke sommeren med shorts men ja har sørget for det kan dækkes af almindeligt tøj

  • #19   13. sep 2014 ja er self. muligt, men kan det lade sig gøre hvilket jeg kan se det kan så skal jeg kun under nålen en gang smiley
    Tør simpelthen ikke mere..


  • #20   13. sep 2014 Helt forståligt smiley det kommer jo også anpå hvor den skal være smiley
    Men du må jo sætte et billede op af det færdige resultat smiley


  • #21   13. sep 2014 Fik lyst til at tegne den op det blev den ikke mindre god af

    profilbillede
  • #22   13. sep 2014 Når jeg en gang for modet og pengene til det skal jeg nok gøre det smiley håber på at have pengene i starten af næste år smiley så må vi se om modet os er der smiley

  • #23   14. sep 2014 Hmmm. Jeg forestiller mig noget med en hestesko, stjernetegnet i midten, og så bogstaver og tal arrangeret rundt om, evt med blade ved skriften smiley
    Men ved ikke om jeg kan få mine tanker på papir smiley
    Kan lige prøve, og sætte det ind i tråden, hvis det går smiley


  • #24   14. sep 2014 Bumle
    Du må meget gerne prøve smiley

    Kender godt det med tankerne smiley jeg har os en masse tanker jeg kan bar ikke tegne så kan ikke få det ned på papir..


Kommentér på:
Hjælp med tatovering

Annonce