{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.425 visninger | Oprettet:

er han mig utro? hvad skal jeg gøre? {{forumTopicSubject}}

hej jeg står i den situation at jeg lige har fået en kæreste.
vi har haft noget i et stykke tid inden vi kom sammen, hvor vi aftalte at vi ikke skulle lave noget med nogen nu når vi jo havde noget.
igår kiggede jeg så han mobil igennem (uden han vidste det) ved godt det er lidt dumt men han har kigget mine beskeder.
jeg fandt så en besked fra i mandags som i kan se her::

og jeg er altså ikke på p stang og vi var ikke sammen i mandags, så må han vel være mig utro?
jeg ved godt vi ikke havde noget der og han skrev også nogle dage efter til sin ven at han virkelig synes at jeg er sød og ville spørge mig om jeg ville være hans kæreste.. jeg kan virkelig godt lide ham, men jeg føler bare ikke at jeg kan stole på ham?
jeg kan jo heller ikke fortælle ham at jeg har kigget hans beskeder igennem så bliver han vold sur..

så er der nogen herinde der evt har stået i lignende situationer eller bare har en ide til hvad jeg kan gøre? har virkelig brug for et godt råd..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er han mig utro? hvad skal jeg gøre?
  • #1   19. okt 2014 Hvorfor ligger du det ud her, frem for at tage snakken med din kæreste?

    Hvis du ikke engang tør tage snakken med ham om det, så er forholdet ikke ligefremt dømt til noget godt.

    Jeg ahr engangværet sygelig jaloux, uden grund. Men jeg lærte hurtigt at snakke med ham om det og så blev alt bedre smiley


  • #2   19. okt 2014 jeg ligger det ud for at få gode råd, jeg ved hvor sur han bliver hvis jeg nævner det så ville egentlig bare høre om det var bedst at snakke og indrømme det, slå op eller bare glemme det?
    derfor. smiley


  • #4   19. okt 2014 Du overvejer simpelthen at slå op pga en besked, hvor i ikke engang var sammen, frem for at snakke med ham fordi han bliver sur ?



  • #5   19. okt 2014 det har jeg virkelig også overvejet, men jeg elsker ham virkelig så vil jo helst kunne løse det men når han har gjort det en gang kan det sagtens ske igen jo..

  • #6   19. okt 2014 ja det gør jeg, jeg prøvede at snakke med ham igår da jeg virkelig var overbevist om at han var mig utro men han siger nej oig undviger mine spørgsmål og vender sig så om og bliver sur, så kan ikke lige se hvordan jeg skal snakke seriøst med ham, det er derfor jeg søger råd herinde

  • #7   19. okt 2014 SNAK om tingene!! Man snakker i et forhold! Og du må så indrømme din fejl, nemlig at du har luret i hans private beskeder. Men snak dog om det. smiley

  • #8   19. okt 2014 Jeg er virkelig sygelig jaloux, og ja, jeg kan også finde på at kigge min kærestes mobil igennem.. Og ja, ved godt det er det dummeste at gøre, men har gjort sådan siden min ex var mig utro, og min nuværende kæreste ved godt det er derfor, så han siger ikke så meget til det, men vi har dog også haft vores små skænderier over det, og har også engang været get fra hinanden, men er så sammen igen, og min jalousi er ikke sååå slem mere..

    Vil sige du skal snakke med ham om det, og spørger hvad beskederne lige betyder.
    Og fremover syntes jeg ikke du skal dele det med andre, men snakke med ham med det samme.
    Hvis man ikke kan snakke sammen i sir forhold, så vil jeg sige ligesom DD, at det ikke er dømt godt så.. (:


  • #9   19. okt 2014 okay vil snakke med ham så? men vi skal først være sammen om en uge, skal jeg så sende beskederne til ham og spørge hvad de betyder eller hvad? smiley

  • #10   19. okt 2014 Måske ringe?
    Jeg syntes personligt ikke selv sådan noget kan vente, men som sagt er jeg også mega jaloux..


  • #11   19. okt 2014 Snak med ham. Du får jo intet ud af de vage antagelser, man kan gøre sig herinde. Og at han bliver vred er nok 100% fortjent, når du kigger hans beskeder igennem smiley
    Du søger efter gode råd: snak med ham. Det er kun det der løser problemet.


  • #12   19. okt 2014 ville man slet ikke kunne sende beskederne først og så ringe når han har set hvad jeg mener? smiley

  • #13   19. okt 2014 Syntes ikke jeres fordhold virker som noget der er dømt til at gå godt, hvis det er sådan i føre forholdet på efter ikke engang en uge.

    For det første var i ikke sammen der, ergo selv hvis han har lavet noget var det ikke utroskab, men da i havde lovet hinanden det er det i den grad tillidsbrud.
    Jeg kan godt følge dig i du gerne vil vide det, det aldrig rart at tro en fyr der kan lide en, samtidig gladeligt går i seng med andre.
    Og nu overvejer du at slå op, uden at føre en dialog med ham, efter du har snaget i hans ting (og dermed er du ikke bedre end ham på lige det punkt), hvis det er det rådene løber ud på på et forum?

    Tag fat i ham og be ham om at være mand nok til lige at tage den her samtale mig dig. Fortæl ham du har dummet dig og set i hans beskeder og fortæl hvorfor. Og så påpej hvad du fandt. Sig at du gerne vil høre om der er sket noget der,fordi det interessere dig. Bliver han sur eller lign så smid kortet ' Hvis du intet har at skjule, hvad skulle der så ske ved jeg så dine beskeder'. Det er lidt et fej trick, men den er jo god nok.
    Du skal ikke føle dig irretesat af at han bliver sur, tværtimod spørger ens kæreste om noget, er det mindste man kan at få et ærligt svar. Finder du ud af at han lyver på et senere tidspunkt, så ved du hvilken fyr du har med at gøre.

    Jeg ville personligt få talt om det hurtigst muligt, ville ikke kunne vente med den salgs smiley


  • #14   19. okt 2014 forstår godt han er vred mewn alle de dage når jeg falder først i søvn går han ind og kigger mine

  • #15   19. okt 2014 Nej, lad for guds skyld være med at sende beskederne over en sms til ham og spørge, hvad de betyder. Tag snakken face-to-face, alt andet er simpelthen for dumt smiley

  • #16   19. okt 2014 Det lyder godt nok heller ikke til at i stoler særligt meget på hinanden, hvis det handler om at lure på hinandens beskeder så snart man falder i søvn. Overvej, hvor du overhovedet vil hen med forholdet smiley

    - og nej, lad være med at sende beskederne først, og derefter ringe. Det er altså virkelig den dårligste form for kommunikation, og der kan opstå SÅ mange misforståelser. Tag den face to face.


  • #17   19. okt 2014 DD: mange tak for svar det hjalp meget, dog tror jeg selv jeg ved hvor seriøst vores forhold er men tak smiley

  • #18   19. okt 2014 Det kan være noget så tåbeligt som en intern joke du har overset der.

    Jeg har en kørende med en kammerart, der går ud på at han engang imellem spørger, om ikke jeg smider tøjet på cam. Svaret er det samme hver gang: Nej (pakket ind på flere forskellige mere humorristiske måder) - vi har haft den kørende herre længe.
    En dag ser min kæreste så da han låner min computer (som står åben på facebook) at fyren har skrevet "smider du tøjet på cam?" til mig - jeg har IKKE svaret på det her tidspunkt. Min kæreste render rundt i længere tid og er forvirret og vred over den her besked, i stedet for at konfrontere mig. Havde han nu valgt at scrolle op og se om der var mere i det, ville han så også se at det er sket før og at jeg har sagt nej gentagende gange :b
    Jeg tror ærlig talt min kæreste følte sig lidt tåbelig da jeg forklarede sammenhænget for ham, og jeg var faktisk rigtig glad, da han endelig spurgte ind til det. Jeg havde ligesom ikke forstået hvorfor han var småsur på mig

    Så konfronter ham og tag den derfra.


  • #19   19. okt 2014 Jeg ændrede mit ord 'seriøst' da det ikke var det jeg mente som det lød som smiley

  • #20   19. okt 2014 vi har begge kun været i forhold hvor vi er blevet løjet for så tror nærmere det er derfor smiley

  • #22   19. okt 2014 Spørg ham...

    Hvis han bliver sur over at du har snaget i hans telefon, så kan du da starte med at fortælle at du nok har dummet dig, ved at kigge den igennem. Og så kan du jo spørge ham hvad det er for en besked.

    Jeg kan egentlig godt forstå, hvis han bliver sur over at du har gået hans mobil igennem.


  • #23   19. okt 2014 tak for svar, har snakket med ham nu men han siger at det var mig han snakkede om det.. så håber bare jeg kan stole på det

  • #24   19. okt 2014 Så spørg ham mhs til p stav og at det var i mandags?

  • #25   19. okt 2014 Lad tvivlen komme ham til gode, og hvis der sker noget der gør dig mere mistænksom må du jo tage den derfra.

  • #26   19. okt 2014 det har jeg gjort, han sagde at han havde sagt til sin ven at han var ved mig i mandags fodi han ikke magtede at tage til kbh. og han troede at jeg var på p stav, selvom jeg dog mange gange har taget piller foran ham

  • Maria B
    Maria B Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #27   19. okt 2014 Du skal da helt klart tage snakken med ham inden du begynder at tænke alt for meget over tingene smiley

  • #28   19. okt 2014 Han er en fyr, han kender sandsynligvis ikke forskel på om du tager p-piller eller hovedpinepiller. Jeg kan kun kende forskel fordi p-piller er indpakket anderledens end hovedpinepiller x)

  • #29   19. okt 2014 Vis i ikke var sammen syntes jeg du skal lade det ligge... Han har måske begået en fejl. Du er glad for ham, lad vær med at ødelægge det smiley så længe han ikke gør det inde i forholdet smiley

  • #30   19. okt 2014 haha okay mange tak for rådende, vælger at stole på ham smiley

  • #31   19. okt 2014 Så stol på ham og sats på det er korrekt smiley

  • #32   21. okt 2014 jeg er kun engi med de andre smiley tag en snak med ham smiley
    jeg blev engang meget jalou over ingenting men det er nok også fordi min eks var mig utro og han slog mig


  • #33   22. okt 2014 Måske det også bare er noget han har sagt til sin bror, for at undgå en mere akavat situation..... Just sayin'

Kommentér på:
er han mig utro? hvad skal jeg gøre?

Annonce