{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.534 visninger | Oprettet:

Jeres oplevelser med ånder {{forumTopicSubject}}

Nu ligger jeg så syg her hjemme og hører trespassing med Adam Lambert. Jeg keder mig helt vildt xD
Så jeg ville bare lige høre om i ikke kunne underholde mig lidt med jeres oplevelser med ånder??
Jeg har selv haft nogle fx:
Engang da jeg var alene hjemme og lavede lektier inde i stuen, kunne jeg lige pludselig høre en der græd. Det lød virkelig som en lille pige. Jeg blev virkelig bange og skyndte mig at hente mine headphones, så jeg kunne høre noget musik xD

Og engang da jeg var i Frankrig skulle jeg ud på sådan en gammel borg. Jeg følte mig overhovedet ikke tilpas der... Da jeg så gik rundt midt inde i borgen sammen med min familie, kunne jeg lige pludselig mærke en der prikkede mig på skulderen. Jeg vendte mig hurtigt om for at se hvem det var, men der var ingen. Bagefter lod jeg bare som ingenting og gik videre xD

Har også tit oplevet at mit fjernsyn tit slukkede af sig selv.

Min far har også haft mange oplevelser. Han har også tit oplevet at der var nogle som prikkede ham på skulderen. Han har også oplevet at han har siddet i et varmt rum, men lige pludselig har fået et koldt pust i hovedet.

Hjemme hos min farmor og farfar var der engang en lille dreng som gik rundt ude på deres gang. Det siger min mor også at der var, og hun tror generelt ikke på sådan noget. Jeg har også altid følt mig utryg i min farmor og farfars hus.....

Sjovt at når jeg skriver eller snakker om sådan noget her, bliver jeg helt svimmel og får kolde fødder xD

Men hvad har i så oplevet???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres oplevelser med ånder
  • #1   20. okt 2014 Jeg har aldrig selv oplevet noget. Men stedet hvor jeg havde min hest opstaldet for et par år siden, skulle eftersigende være rigtig hjemsøgt. Hvis man kigger i historien på stedet, så har det været en fattiggård for 150 år siden, der er en lille dreng, som røg i kødhakkeren, samt folk der blev holdt fanget i kælderen. Der er også lavet en udsendelse omkring stedet, blandt andet med en clairvoyant.

    Nu til oplevelserne:
    Min smed har engang boet på stedet sammen med sin familie, hver aften kunne han rende ned og slukke lyset i stalden, også midt om natten, flere gange i træk, det blev ved med at tænde, og derfor blev lyset installeret sådan, at det slukker af sig selv.

    På gården er der også en kaninstald, hvor der engang har været en port fra kaninstalden og ud til møddingen. Denne er blevet muret op. Der var så denne pige, som havde sin hest opstaldet på stedet, hun gik ud på møddingen med sin trillebør, hvor hun ser en lille pige sidde og græde på kanten af møddingen, hun spørger så hvad der er galt, hvorefter den lille pige, der desuden havde en dukke i armene, rejste sig og gik igennem væggen (der hvor der engang har været en port). Hun fik flyttet hesten med det samme, fordi hun ikke turde være der mere.

    Derudover har der været MASSER af fodtrin på den aflåste første etage af stuehuset, folk er blevet skubbet og kradset osv. Pisse hyggeligt sted! smiley


  • #2   20. okt 2014 Wow det lyder godt nok creepy smiley en dreng i en kødhakker?? Tror ikke at jeg kan falde i søvn i nat xD

  • #4   20. okt 2014 Ja, kan ikke huske om han faldt i, eller om han blev skubbet i smiley Udsendelsen ligger på youtube, hvis det har interesse smiley

  • #5   20. okt 2014 Lou: uhyggeligt smiley

    Trine: det har skam interesse smiley vil du sende et link?


  • #6   20. okt 2014 Trine, hvad hedder stedet?

  • #7   20. okt 2014 Det siges jo at dyr kan se/ fornemme ånder.

    da jeg købte den ene af mine heste for 2 år siden, valgte jeg at opstalde ham på den lokale rideskole. En af eleverne på rideskolen var en lille pige, som nærmest boede ude på rideskolen (hende og hendes forældre var der rigtig meget). Lige pludselig en dag stoppede de med at komme. Efter hun stoppede med at komme begyndte jeg at føle mig ret utryg når jeg var i ridehallen, og min hest var bange for hjørnerne i hallen og han opførte sig som om at der var nogen der kiggede på os.
    efter et par måneder ringede underviseren så til pigens forældre og spurgte om hvorfor de aldrig kom mere. det viste sig så at pigen var død af kræft.
    Der har så været en clairvoyant ude og fortælle at pigen ånd holder til på rideskolen. Hun er ikke ond, men hun sidder bare og kigger på dem der rider.


  • #8   20. okt 2014 Sad engang i stuen og så tv med min mor. Så er der en der prikker med hårdt i hovedet med en negl. Jeg tror så at det er min mor, men det var det ikke.. O:

  • #9   20. okt 2014 Nynne: er det rigtigt? Ej hvor forfærdeligt smiley

    Karla: spooky smiley smiley


  • #10   20. okt 2014 Trine, jeg vil også meget gerne have et link.

  • #11   20. okt 2014 Mig og nogle veninder så engang et spøgelse i min gang svæve forbi. Pisse uhyggeligt.

  • #12   20. okt 2014 Oplever tit følelsen af, at nogen prikker mig på skuldren eller at nogen står bag mig. Sådan har jeg altid haft det, og det er kun på mit værelse og på vores ene toilet jeg føler mig overvåger. Tror dog ikke just det er noget overnaturligt, men mere fordi jeg er stresset, for mediterer jeg hver dag, så oplever jeg det væsentlig sjældnere.

    Jeg tror ikke som sådan på det åndelige, men som man jo siger "Alle bliver religiøse, når de bliver bange nok" og jeg er ekspert i at skræmme mig selv. Igen jeg er stresset nærmerst hele tiden, hvilket betyder at man er lidt mere "oppe på dupperne" og lettere bliver skræmt.

    Har også oplevet, at jeg har set nogen komme ind i klassen og stille sig ved kateteret. Jeg kunne så kigge væk for at tage mine ting frem, og derefter var vedkommende væk igen. Det skete gentagende gange i løbet af 10 minutter, hvilket jeg synes var pænt skræmmende smiley


  • #13   20. okt 2014 Hippie: Træls at du altid er stresset. Lyder creepy smiley


  • #14   20. okt 2014 Sådan er det at være mig. Jeg går på HF, har hest og job at passe, og nogen gange er det lidt for meget på en gang. I særligt stressede perioder kan det være svært for mig at skelne virkelighed og fantasi, dvs. at jeg fx ser/hører/føler ting der ikke er der. Kan slet slet ikke være alene i de perioder, for så rabler det for alvor for mig.

    Har også en lidt underlig ting. Om natten eller om aftenen kan jeg ikke gå på toilettet og trække ud, fordi jeg - hver gang jeg gør det - har en følelse af, at der sker mig eller min familie noget skidt hvis jeg gør det (+ jeg føler mig overvåget) smiley


  • #15   20. okt 2014 Hmm... Det lyder da underligt smiley Nu må du ikke blive fornærmet, men det er bare et gæt smiley Tror du ikke at det sidste du skrev kan have noget at gøre med tvangstanker? Fordi du er så stresset??
    Min lillesøster havde det, og har det også stadig lidt smiley før i tiden stod hun og tændte og slukkede kontakten ind til sit værelse når hun skulle sove, for at være sikker på at den ikke brugte noget strøm smiley Hun snakkede så med en psykolog, og det hjalp rigtig meget smiley
    Bare et gæt smiley


  • #16   20. okt 2014 Puha, dem har jeg mange af. smiley

    Kan da nævne nogle af de mere harmløse, så ikke du skider grønne grise i 14 dage. smiley

    Da jeg var lille sov jeg inde hos min mor, til jeg var okay gammel (har været omkring 6-7 år da jeg stoppede med det), da der inde på mit værelse hver nat var et ret så underligt fænomen. Jeg havde sådan nogle rigtig fine farverige møbler, bla et skrivebord, hvor der over var et lille skab med 2 låger, en rød og en grøn.
    Den røde låge var tættest på mit vindue.
    Hver nat når det blev mørkt, var der en lodret blå streg på den grønne låge, på ca en cm, som fulgte kanten, kun på den grønne, aldrig på den røde.
    Og selvom jeg lukkede persienner eller åbnede den røde låge, åbnede den grønne låge, generelt forsøgte at skygge for den på både den ene og den anden måde, blev den ved med at være der. Det forsvandt med det samme jeg fik nye møbler. smiley

    Jeg har flere gange set en skikkelse foran min mors skabs låger.

    Som ung teenager sad jeg i min seng med min bærbare og hørte pludseligt et "wush" forbi mig og om bag min seng.
    Samme aften da jeg var gået i seng, kunne jeg pludselig mærke at min dyne lettede sig fra mit lår, og at noget kørte op af mit lår og videre op til min mave, som pludseligt strammede til, jeg blev virkelig klemt om maven, jeg kunne ikke få luft, jeg kunne ikke sige noget og jeg kunne ikke bevæge mig.. smiley

    Jeg har en lille Trolderik på en snor (dog er den ikke oppe og hænge lige nu), som drejer på en virkelig underlig måde og der er koldt omkring den (der er INGEN træk omkring den). Første gange jeg opdagede det var jeg ved at skide i bukserne, og turde ikke sove hjemme i en uge. xD
    Jeg har så senere fundet ud af, at det er min mormor som er her for, at passe på mig, og hun viser sig gennem min Trolderik, da den første jeg fik, fik jeg af hende og min morfar (var SYG med dem, da jeg var lille xD). smiley

    Jeg oplever jævnlig at min hånd bliver knuget, at der bliver lagt en hånd på min arm, skulder eller mit lår, og at jeg bliver aet på kinden. smiley

    Det var hvad jeg sådan lige kunne komme i tanke om lige nu og her, som altså ikke er alt for creepy. xD


  • #17   20. okt 2014 A queen i heaven: Wow hvor uhyggeligt. Du behøves ikke at spare mig for dine historier smiley Jeg kan holde til lidt af hvert! Elsker et godt gys smiley Så kom du bare med nogle virkelig uhyggelige nogle smiley

  • #18   20. okt 2014 Er du sikker?
    Vi snakker ikke bare virkelig uhyggeligt, vi snakker "normale" mennesker ville skide på gulvet, gå ud af deres gode skin, få traumer, fucker bugger KLAMT her. xD


  • #19   20. okt 2014 Jep er sikker xD smiley

  • #20   20. okt 2014 Generelt er jeg lidt for videnskabelig anlagt til at tro på ånder og sådan, men jeg synes stadig jeg har oplevet noget lidt mærkelige ting på mit gamle værelse i mine forældres kælder...

    Jeg har en ting med skabe, hvis det er mørkt er jeg meget utryk ved dem. Hos mine forældre kunne jeg ikke sove hvis min skabsdør var åben, og lyset skylle være tændt før jeg turde lukke det. vågnede ind i mellem og synes jeg havde hørt lyde fra det...
    Efter jeg er flyttet står mit skab åbent hele tiden uden problemer.

    JEg lider heller ikke af "sleep paralysis" mere. Dog har jeg oftest været for træt til at tage mig af at (fx) jeg tror min dyne angriber mig..

    Værelset kunne lige pludselig blive iskoldt selvom jeg havde siddet ved den tændte radiator et par timer. (radiatoren var slukket af sig selv når jeg kiggede på den efter det blev koldt). Ting faldt ned fra reolerne i perioder. Den samme ting faldt ned 4 gange inden for 10 min en aften.


  • #21   20. okt 2014 maj s: Det lyder ikke specielt behageligt smiley tror du at din dyne angriber dig??

  • #24   20. okt 2014 Thomine: wow hvis jeg havde oplevet alt det selv, så tror jeg at jeg var faldet om smiley

  • #25   20. okt 2014 Ja det er bestemt heller ikke rart, men sådan noget må man lære at leve med.
    Can be... man kan sige det sådan her: det bliver værre og bedre i perioder. Nogen gange kan jeg ikke gå ned af gangen i vores hus, uden at få det på samme måde som på toilettet, andre gange føler jeg mig ikke overvåget på toilettet.

    Har psykolog på, og skulle måske overveje at fortælle hende om det, for det kan godt blive en smule "invaliderende". Forstået på den måde, at jeg når jeg ligger i min seng og jeg kommer i tanke om, at jeg fx har glemt min medicin, så kan jeg ikke gå ned og hente den, fordi jeg simpelthen ikke kan gå ned af gangen.

    Men vil i hvert fald forsøge at få snakket med hende om det. Da jeg fortalte det til min mor, så grinede hun bare af mig og synes jeg var fjollet... smiley


  • #26   20. okt 2014 Hippie: Synes også at du skal fortælle det til din psykolog smiley Typisk mødre... Sådan er de bare. Min mor er lige sådan smiley

  • #27   20. okt 2014 Okay, men lige til at starte med, er jeg nød til at pointere noget, folk behøver ikke at tro på det, but, that the way it is..
    Dæmoner, de findes, de er der ude og de lurer alle vejne.

    My luck is, jeg har en dæmon hængende, som puster mig i nakken så godt og vel 24/7, hvorfor? Jo, fordi han mener jeg har stjålet hans barn (her kræver det så at man tror på, at man bliver genfødt, sagen er nemlig den, at denne dæmon, en gang i 1400 tallet var min mand), han vil derfor have min datter (mit første barn bliver en pige)...
    Så spørg lige om jeg er bange for at få børn.... O.O

    Han har forsøgt at besætte mig (noget af det klammeste jeg til dato har oplevet, trods alle mine klamme oplevelser).
    Efter vi (min veninde og jeg) var sluppet af med ham, satte jeg mig og læste i et lys (lyder sært, I know xD), og vidste, at vi havde mødt ham før.

    Fandt så senere ud af hvem han var og en masse andre ting (bla det med mit barn), ved at kommunikere med ham gennem et ouiji bræt.

    Og af andre ting kan jeg nævne, at jeg ind imellem snakker med min afdøde mormor, som besætter min veninde (total hyggeligt! smiley ).

    Jeg kan holder hænderne over en flamme uden at blive brændt (ikke så meget med ånder, men synes det er herre sejt! xD). smiley

    Jeg kan mærke ånder og "se" dem, og i mange tilfælde fortælle hvordan de døde + jeg kan rense huse (en evne som en af mine veninder ELSKER, hun er skide bange for ånder, og turde ikke sove i hendes hus, fordi hun havde en klam fornemmelse).

    Jeg oplever jævnligt at nogle af mine ting forsvinder.
    For eksempel, sad jeg en dag og gik mine DVD'er igennem for at tjekke, om diskene sad i de rigtige covers, jeg manglede så en film (både disk og cover), og tænke ikke videre over det, og gik udfra at jeg havde glemt den i flytningen.
    Jeg tjekke om jeg havde Den Blå Lagune (den betyder en del for mig, da jeg har fået filen af min afdøde storebror, som btw er min skytsengel), den var der.
    Da jeg så skal sætte dem på plads, mangler jeg Den Blå Lagune, men den anden film som manglede var der.
    Filmene har hele tiden lagt i bunker lige foran mig, og jeg var ikke væk på noget tidspunkt, den er stadig ikke dukket op, selvom vi flere gange siden har flyttet møbler der hvor jeg sad... smiley

    Og en MASSE andre ting, men magter ikke at skrive mere. xD


  • #28   20. okt 2014 Wow... Don't know what to say O__o

  • #29   20. okt 2014 Yeeeaah, det ret freaky... xD
    Men man vænner sig til det med tiden.. xD


  • #30   20. okt 2014 Jeg har da også lidt historier.

    Da jeg var mindre så jeg altid silhouetten af en mand og en kat. Manden havde altid en bowler hat på. Ham og katten ku stå bag et vindue eller forsvinde bag et hjørne. Hvis jeg løb efter forsvandt de.
    Min mormor sagde at det var sikkert min skytsengel som passede på mig.
    Tror også stadig de er her bare uden jeg kan se dem.
    For et års tid siden sent om aftenen efter jeg var gået i seng følte jeg der var en kat som sprang over mig i min seng. Og jeg har ikke nogle katte inde på værelset smiley

    Har også oplevet en skyde dør i stalden som selv kørte til side. Troede det var min bror som lavede sjov med mig mens jeg gik i stalden, men han havde været inden for hele tiden. Og den åbnede for meget til side til det kunne være en af kattene som skubbede den op.

    Min mor og bror siger også de føler der er nogle der holder øje med dem når det er mørkt og de går over gårdspladsen eller ind i det rum hvor skydedøren er ind til hestestalden.

    Vi havde en ude en gang som skulle måle energier rundt på gården mener jeg. Han sagde vi havde en ånd som var tilknyttet nogle af han/huns ejendele vi har liggende.
    Så vi ved ikke hvem det er, da det både kan være en tidligere ejer af gården, det kan også være min fætter eller min mormor.
    Dog ved jeg min mormor var i hendes gamle hus og spøge. Ved ikke hvad hun gjorde, men hun skræmte i hvert fald en håndværker væk som skulle bygge huset om for de nye ejere.

    Men tvivler på vi har nogle onde ånder, da alle vores dyr elsker at bo her.

    Min mor kender også en som byggede noget lejlighed i en staldlænge. De kunne høre fodtrin op af trappen og rundt oppe oven på, samt de havde fået en bil hjem fra USA. Der kom et fodaftryk på motorhjelmen af bilen samt en havde tegnet 3 bogstaver med en finger og det kunne hverken vaskes eller poleres af. De 3 bogstaver var en forkortelse for en bande i USA.
    De havde så en clairvoyant ude som fik renset ud for ånder og så kom der ro på. Kan ikke huske om fodaftrykket også forsvandt igen.


  • #31   20. okt 2014 For et halvt års tid siden, en aften hvor jeg var rigtig ked af det, sad jeg med stearinlys tændt og så videoer. Jeg havde vasketøj hængende på mit tørrestativ 100 meter fra mig. Lige pludselig begynder mit ene lyst at få en rigtig stor flamme. I det øjeblik flammen bliver mindre, falder et par strømper ned fra mit stativ. Strømperne hang i hver sin ende, men var underligt nok et par. Havde ingen vinduer åbne, eller noget som helst, og intet andet rørte sig end den flamme og de strømper.. Blev faktisk ikke bange. Det virkede mere som en "du er ikke alene"-påmindelse. smiley

  • #32   20. okt 2014 Mamma pimp: det er noget som jeg aldrig vil vænne mig til xD

    Nanna j: hold da op hvor uhyggeligt... smiley

    And: det lyder wierd smiley


  • #33   20. okt 2014 Troede jeg heller ikke jeg kunne i starten, men når det har været hverdag i årevis, ja, så bliver det ligesom bare standart. smiley
    Tænker ikke rigtig over det mere. smiley


  • #34   20. okt 2014 Okay sygt nok smiley

  • #36   20. okt 2014 Rosa: Ej var det ikke fantastisk at se din afdøde part? Hvis det var min hest som var død og jeg så hende på den måde igen, ville jeg blive utrolig glad smiley men også lidt freaked out xD
    Som sagt så kan små børn jo se noget som vi andre ikke altid kan smiley


  • #37   20. okt 2014 Hvis man søger "paranoia" på youtube og vælger afsnit 1, så skulle det være den. Den er lavet af "amatøre" men en rigtig clairvoyant uafhængig af stedet er ude, samt historier oplevet af opstaldere bliver fortalt og stedet RIGTIGE historie bliver fortalt. smiley

    Det er Toftegaarden i Frederikshavn.


  • #38   20. okt 2014 Trine: ok tak smiley

  • #39   20. okt 2014 har lidt forskelligt, ikke mange og nogle ved jeg ikke om det er ren indbildning eller om der har været noget smiley

    Vi har engang imellem kunne høre lyden af et nøglebundt blive smidt i vores nøglekurv, eller lyden af vores dør der lukkes (når nogle f.eks. kommer hjem), men der er ingen der er kommet hjem.. der er både sket når jeg har været alene hjemme, eller hvis min mor har været alene hjemme/vi har været flere hjemme smiley det er dog lang tid siden det skete, og på det sidste har der faktisk været ret stille..

    Kan huske jeg en aften (tror klokken var 17-18 stykker) var på wc, og lige pludselig bliver badeforhænget dasket ind mod brusekabinen/en hånd der stryger sig ned af badeforhænget - det var satme uhyggeligt, og løb ud fra toilettet.. vinduet var ikke åbent, og døren var self. lukket, så der har ikke været noget gennemtræk.. Kan huske jeg skulle i bad senere, men turde virkelig ikke gå derud for var så bange for at se noget eller der skulle ske noget.. min mor troede vitterligt ikke på mig og gik derud og kiggede og sagde bare "altså, her er jo ingenting!" ... kom i bad, men følte mig slet ikke tilpas og jeg var meget hurtigt ude derfra...

    Tror engang imellem vi enten har forbipasserende her i huset, og ellers har vi en som indimellem bare giver lyd om, at personen er her smiley Heldigvis har det ikke været onde ting, men mere bare en form for at vise at personen er her... Men som sagt er det lang tid siden der faktisk har været noget ... smiley

    Kan huske jeg en gang var i stalden, hvor jeg havde min lånehest (står der ikke mere), men hvor jeg pludselig bare kunne lugte en virkelig stærk tobakslugt, og troede i starten det var nogle af de andre ryttere som var ude for at ryge, men der stod ikke nogen.. Jeg var den eneste som var i stalden og det var vinter, så det var sådan ret nervepirrende.. Synes det var meget besynderligt, og var bange for at der var gået ild i et eller andet.. Så står jeg ved hovedet på hesten og børster den, og på venstre side lige ved min hests bagben/bagpart står min farfar, og jeg blinker, også er han væk igen... Han var lige død af kræft, og han røg rigtig meget så der forklarer ligesom lugten af røg - og det var på et bestemt spot på staldgangen, gik man forbi lugtede der ikke af røg.. Lugten blev hængende et par dage, også var den væk.. Er sikker på at han lige skulle forbi og sige farvel, og vide at alting var okay smiley blev egentlig ikke bange, men kan huske jeg var ret rundt på gulvet, for tænkte at der var noget galt med mig smiley

    Min "morfar" gik desværre bort sidste vinter, og der tog han kontakt til en af mine mors veninder .. Han ville have min mor skulle finde en brun kuvert i hans hjem, for den tilhørte hende.. Hun har desværre ikke kunne komme til det, men ville så gerne hvis hun kunne gøre det, for synes sådan noget er så spændende smiley

    JO, lige en sidste ting xD Har også oplevet at ligge i min seng og skulle sove, og ligger altid med ryggen ud mod værelset og jeg kigger ind i væggen.. Kan pludselig høre lyden af en der piller ved mine persienner, og mit hjerte begynder bare at hamre derudaf. Tør ikke vende mig og kigge, men får beroliget mig selv og falder så i søvn. Da jeg vågner næste morgen er tre af persiennerne vendt om, og hverken mine forældre eller søskende havde været inde på mit værelse (hvad skulle de også det for?) smiley siden da har jeg altid sovet med døren på klem, det er meget sjældent jeg har den lukket også føler jeg mig ikke så tilpas.. smiley

    det var vidst lige det jeg kan komme i tanke om smiley


  • #40   21. okt 2014 Trine Andersen. R.I.P Rosetta! smiley .

    1000 Tak. Kommer selv fra frederikshavn og er kommet på Toftegaarden op til flere gange siden jeg var barn. Tror faktisk det var der min heste interesse opstod.


  • #41   21. okt 2014 Har lige set det der Paranoia, faktisk ret fedt. smiley
    Bare synd lyd kvaliteten er så dårlig... smiley


  • #44   21. okt 2014
    Mimse<3: Søvn paralyse er det der sker hvis man vågner om natten, men kun dit hoved vågner. kroppen er lammet når man sover (så du ikke løber hvis du drømmer at du løber), men nogle gange kan du vågne hvor kroppen stadig er lammet - det er ret skræmmende. MEN hovedet er ikke helt vågen alligevel så tit tror man uhyggelige ting sker men man kan ikke bevæge sig. Fx tror folk de bliver angrebet af dæmoner eller aliens... Jeg havde nogle gange en fornæmmelse af at min dyne slog mig i hovedet men at jeg ikke kunne åbne øjnene. De ca 10 gange jeg har oplevet det har jeg været for træt til at blive rigtig bange, så jeg har bare ignoreret det. det er lidt svært at forklare hvis ikke man har oplevet det... Men det er som sådan ikke noget overnaturligt, men det tror mange fordi det er så skræmmende.


  • #45   21. okt 2014 Rosa: forstår jeg godt smiley creepy smiley

    Maj j: det tror jeg aldrig nogensinde at jeg har prøvet smiley


  • #46   21. okt 2014 Vi har i min familie oplevet en del ting et af de steder hvor vi har boet, samt hos min mormor og morfar smiley
    - I vores gamle hus foregik der en masse mærkelige ting - og jeg tror fuldt ud på at der er mere mellem himmel og jord, så det har altid været vildt skræmmende.
    Jeg følte f.eks altid på mit gamle værelse at når jeg skulle til at sove så stod der en mand lænet op af døren og stirrede på mig med det klammeste smil på - følte i hvert fald at det var sådan han så ud, og har ikke følt det efter vi flyttede derfra, har virkelig prøvet om jeg kunne forestille mig ham igen når jeg skulle sove, for at være sikker på at det ikke bare var min fantasi - men det har jeg altså ikke kunne.
    Så har jeg engang set en skikkelse af en ældre damen svæve forbi huset ude ved vejen, det var en meget mærkelig oplevelse.
    Vores kat der blevet lukket inde i et skab i vores garage.
    Min mors kørekort har været forsvundet, for så at dukke op det sted det skulle ligge en time senere.
    Min mors lys ved hendes seng blev tændt og slukket.
    Og så stod jeg engang inde på det ene værelse og lagde makeup og pludselig tænder computeren ved siden af mig, meget mærkeligt.

    I min mormor og morfars hus var min mor engang på toilet om natten og da hun er færdig og er på vej ind på værelset igen, kan hun høre inde fra stuen at deres kurve gyngestol stod og bevægede sig frem og tilbage.
    Min mormor har følt at hun har kunne høre og mærke deres afdøde kat.
    Jeg har engang været på toilet om natten også, og min mormor og morfar har altid døren åben til deres værelse, da jeg gik forbi første gang var der helt mørkt, da jeg går forbi anden gang er lyset ved min mormors seng tændt, men ingen var vågne.

    Der hvor min mor bor nu, er der altså også sket nogle mærkelige ting - der står et billede på den ene reol af min tip oldemor og tip oldefar og billedet står lænet op af væggen og det er begyndt at vælte ret tit selvom ingen har rørt det. Vi har kunne stille det op flere gange i løbet af dagen.
    Plus min mor syntes den ene aften at hun kunne høre min lillebror kalde inde fra værelset med sådan en underlig stille stemme som slet ikke lignede ham, og når hun så gik og til han, har han ligget og snork sovet. Det samme har min mor oplevet ved min lillesøster og omvendt, hvor ingen af dem altså har kaldt på hinanden.


  • #47   21. okt 2014 jo, jeg oplevede for små 14 dage siden at min netflix gik i gang af sig selv efter jeg havde sat den på pause... Var alene hjemme, og skulle hen og have gang i vores brændeovn, så jeg sætter filmen på pause og lukker skærmen lidt i, men så den stadig er åben, og der går måske 10-15 sekunder, så begynder den at afspille... blev sådan lidt "wtf? O.o" men gad ikke at tænke videre over det.. senere da jeg skulle sætte den på pause for at putte mere brænde i brændeovnen, skete der ingenting.. Ved ikke om det var noget fra netflix/min com som automatisk satte filmen igang, men det var lidt underligt.. smiley

  • #48   22. okt 2014 Puha min gammel hest stod et sted hvo en boks ALDIG måtte bruges, spurgte selvfølgelig ind til det smiley fik afvide at de heste som har stået i den boks har gået i sådan panik at de har gjort skade sig selv for at komme ud. Og nogle gange kunne man høre boksen gå op og så løb hesten alt hvad den kunne.
    Mit barndomshjem er også noget for sig selv min søster er blevet seksuelt krænket af en ''dæmon'' som skaber mareridt tror den hedder en mare.. Hun flyttede få dage efter. Har også prøvet at se en fil med min søster hvor hendes telefon lå i den anden ende af rummet, da vi havde set filmen færdig hentede hun sig telefon og opdagede at den selv havde ringet til 666 og det var kl 00:00 og dagen efter fandt vi er billede af en person de sov med en mørk hund ved siden ad sig og billede var ikke modtaget smiley
    Og det ene hus mig og min kæreste boede ikunne Jeg høre folk snakke, og se skygger og kattene kiggede også tit samme sted i nogle minutter og så væk igen, og har prøvet at banke på vægen og så spøger ''kan du svare igen'' og så er der noget der bankede igen, men se værste var dag Jeg var alene og lå i sengen og min kat lå og sov og med et vågede den på tv'et og rummet blev koldt og ubehagelige og nnogle min efter kom det højeste bank jeg har hørt smiley så slemt at tv'et rystede og så kunne jeg høre et vredt støn... Så jeg kørte ud til hesten smiley

    Boede også et sted hvor jeg kunne se skygger under min dør om natten og kunne høre bordene blev flyttede på og døre smække og nogle banke på vinduet og boede på 3 sal smiley

    Men der hvor Jeg bor nu er det roligt smiley


  • #49   22. okt 2014 Nej, jeg har faktisk aldrig oplevet noget. Der sker bare ikke for mig smiley
    Men min mor oplever nogle gange noget. Bla en jule aften, hvor hun skulle sige farvel til en onklen. Hvor hun mærkede et underligt stød, da hun rørte ham. Hun blev helt stille, og blev ved med at snakke om det i er par dage. Han boede i Italien, og et par dage senere, da ham steg ud af flyet, faldt han død om.
    En anden gang, var for et par år siden. Vi havde et stort ur i køkkenet, min far havde købt det, og det havde hængt urokkeligt i 9 år. Men en dag faldt det ned, og blev smadret mod køkken gulvet. Det var dagen før min far blev fundet død..


  • #51   22. okt 2014 Følger lige med smiley

  • #52   23. okt 2014 Puha har oplevet okay meget smiley

    Da min første pony døde i stalden af kolik kunne jeg mærke ham indtil jeg købte en ny, kunne mærke et let pres på skulderen som et hestehoved på skulderen, det var noget han altid gjorde smiley

    Min far lånte et hus da jeg var ung, hvor jeg ikke kunne li at være ovenpå, som skulle have været lavet til værelser til mig og min lillebror. En dag hvor min far var ovre og handle og mig og min lillebror sad og så tv i stuen. Jeg gik ud i stuen for at hente vand, men stoppede op da jeg så min fars 2 jagthunde sidde og pive for enden af trappen, jeg gik hen til dem for at se hvad de kunne se, da jeg hørte tunge fodtrin gå ned af trappen imod mig, løb alt hvad mine små ben kunne holde til ind i stuen og glemte alt om vandet smiley

    Har også prøvet at jeg tilbragte en aften på den lokale rideskole, det var en okay varm aften men alle hestene var inde. Jeg hører så en hest vrinske ude fra folden men vidste der ingen var derude og der er ikke rigtig andre heste i området så det kunne ikke være andre heste. Jeg står og undrer mig da jeg ser et lys blinke og så lyden af en flok heste gående henover brosten. Løb hurtigt ind i stalden igen xD

    Har også tilbragt tid ved Dronninglund Slot som ligger op af rideskolen dengang og har tit set en dame i gråt/hvidt/ stående i et af de øverste vinduer og kunne ikke have været en person for skikkelsen har forsvundet pludseligt og ikke bare gået væk smiley

    Sidste historie jeg har er om vores hus. Det er købt som et dødsbo, som jeg ikke havde et problem med men vi fik et godt grin da vi havde en automatisk sæbedispenser, for uanset om der var lyst eller mørkt, lyset tændt eller slukket på badeværelset så kunne man tit høre dispenseren gå af på badeværelset og der var konstant sæbe over alt xD
    Når jeg var træt af lyden råbte jeg ofte ud "Stop så!" og det hjalp tit, dog har vi den ikke mere for blev idiot af at skulle fjerne sæbe hver dag + det var dyrt i sæbe smiley


  • #54   23. okt 2014 Rosa
    Vi havde den i lejligheden inden vi flyttede i huset der var der ingen problemer og havde den nok i et halvt år, samme dag vi sætter den op i huset så begyndte det, men anyway jeg tror på det smiley


  • #56   23. okt 2014 Ja der var andre ting som TV der slukkede af sig selv og hunden der kiggede op på ingenting, men vi tror det er den tidligere ejer og hun er heldigvis sød nok, hun har ikke generet ellers og det er stilnet af nu efter vi har boet her i huset i 4 år smiley

  • #58   23. okt 2014 Har set skygger og oplevet ubeskrivelige ting siden jeg var barn så har vænnet mig til det smiley
    Er stor fan af Ghost Aventures som vises på Canal 9 så har altid været interesseret i det smiley


  • #59   23. okt 2014 Ghost aventures er mega Nice !!! smiley

  • #60   23. okt 2014 Nynne: Ja det er så smiley
    Har set alle deres afsnit nu og det er bare så spændende elsker historien om de forskellige steder smiley


  • #62   23. okt 2014 Hvad handler programmet om? smiley

  • #65   23. okt 2014 Den rødee kælling - Det er noget værre fusk, og ikke et eneste af deres programmer, er rent faktisk uhyggeligt smiley

  • #68   23. okt 2014 okay smiley Linnea: jeg har svært ved at tro på at der ikke er manipuleret med programmet når man jo filmer, man kan jo let opdigte noget smiley Men synes stadig det er ret spændende, hvis nu det skulle vise sig at være rigtigt.. Har da set et par afsnit af rædslernes nat, hvor jeg indimellem også var lidt mistroisk, men synes historierne omkring stederne var ret spændende smiley

  • #69   25. okt 2014 I nat har det været værst for mig indtil videre. Hver evig eneste gang jeg prøvede at lukke øjnene hørte jeg hvisken i mit øre eller råb fra gården. Da jeg så åbner øjnene igen er der intet! Jeg åbnede og lukkede øjnene op til flere gange, og det fortsatte. Lukkede så øjnene en sidste gang og var rigtig tæt på at falde i søvn. Da jeg endelig var afslappet igen følte jeg et HÅRDT pust i mit hår, og hørte lyden af pustet. Der vågnede jeg helt og var på ingen måde træt mere. Udover dette sker det en gang i mellem at jeg hører mit navn når jeg har lukkede øjne, eller vågner om natten og føler at en stirrer på mig.. smiley


    Dette er så ikke noget jeg selv har oplevet, men det har en af mine bedste venner:
    Der ligger et 'spøgelseshus' ikke så langt fra den by vi bor i. Han og nogle af hans venner havde så en dag besluttet at prøve at gå derind. (Det var stadig lyst uden for). De var så kommet ind og var gået op af en trappe hvor hun Marco(min ven), havde set en hvid skikkelse. De andre troede ikke på ham da der intet var når de gik derop. Alle drengene gik så ned i kælderen hvor de så en hvid skikkelse af en dreng som stod med en kat over armen, han havde så peget op mod trappen, og det havde de alle set som et tegn på at de skulle gå. Da de stod ved hovededøren havde der også stået en pige få meter fra døren og peget ud.

    Synes det er så uhyggeligt smiley


  • #71   26. okt 2014 Maja: Hvad med skytsengler og andre beskyttende ånder? De er jo gode, så kan ikke se hvorfor man skal holde sig væk fra dem. smiley

    Og du må endelig ikke tage dette negativt, er blot nysgerrig. smiley


  • #72   26. okt 2014 Den nat min far døde vågende jeg med et sæt kl 3 om natten, som om der var kommet nogen ind på min værelse og kiggede på mig for enden af sengen. Der var ingen, kun min rumbo, som sov i sengen overfor. Kiggede på min telefon tænkte 'ej kl er 3' og vendte mig om igen. 15 min senere ringede min mor for at fortælle at han var død ca 15 min tidligere.
    Nogle gange tænker jeg på om det var fordi min fars ånd kom og kiggede til mig, da den forlod hans krop. det skete i marts 13.


  • #73   1. apr 2015 Jeg har oplevet at i vores gamle hus, da jeg skulle sove stod der en mand i en lang sort læderjakke lænet op af døren og kiggede på mig hver eneste nat.

    Og at jeg følte mig overvåget inde fra mit gamle klædeskab af (håndtagene var bare huller som man tog fat i, følte altid at der var nogen inde i skabet der kiggede på mig.

    Har også oplevet en gang hvor min fætter sov hos mig i min seng, vi så tv og havde en lille natlampe tændt, vi halvsov begge, men havde det sådan at jeg ikke kunne falde i søvn hvis ikke tv'et stod tændt imens ligepludselig slukker tv'et og lampen af sig selv. Jeg siger til min fætter at han skal tænde igen, han trykker på fjernbetjeningen men der sker intet, jeg går ud i stuen hvor der var en lille lampe tændt, den var stadig tændt, derefter går jeg ind til mine forældre og vi finder så ud af at det bare var strømmen der var gået på mit værelse.. xD

    Hjemme hos min far bor vi et hus der har boet en gammel dame i, men mange katte, jeg så så for nogen måneder siden da jeg sad og spise morgenmad med min far i køkkenet (vi har sådan et vindue som spejler, så man kan se ind i stuen) hvor vi så sidder og snakker, min far sidder foran vinduet og jeg kan se i vinduet at en hvid skygge går forbi inde i stuen, jeg vender mig hurtigt om, men der er ingen...


  • #74   1. apr 2015 Traveren join: lyder uhyggeligt. Især det første! smiley

  • #75   1. apr 2015 Ja, det var også ret klamt, men tror nu bare det er noget jeg har forstillet mig jeg var ikke så gammel der xD
    Tror måske at det med læderjakken kan have noget at gøre med en gammel klasselærer jeg havde, han var meget mærkelig, og havde tit en lang læderjakke på xD jeg brød mig ikke om ham.. XD


  • #76   1. apr 2015 Det kan sagtens være smiley

  • #77   1. apr 2015 Heheh smiley

Kommentér på:
Jeres oplevelser med ånder

Annonce