{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Part i Ringkøbing område... SVÆRT...!!!! {{forumTopicSubject}}

Kan det virkelig passe at det kun er mig der har svært ved at finde en bare nogenlunde kvalificeret part til sin hest i Ringkøbing området (6950)

Har søgt nu efter en i nok 1½ år, uden held.

Syns der er rimelig godt gang i ridningen i omegnen, men trods det, er der MEGET lidt henvendelse på divs annoncer.

Er der endelig er eller to, så er det "tøser" på 10-16 år...

Ikke fordi der nok skal være en i mellem der kan rider i den alder, men når de er afhængig af mor eller far kører dem, eller skal med det offentlige, så har jeg bare erfaring med at det ikke holder ret længe, før det ikke er sjovt mere...

Men at det skal være så svært at finde erfarende part i Ringkøbing, kan jeg simpelthen ikke forstå....!! smiley

Andre der har samme problem...?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Part i Ringkøbing område... SVÆRT...!!!!
  • Anette S
    Anette S Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
    #1   13. jan 2015 Hej Karina

    Jeg ved ikke om du stadig søger parts aftale på din hest - Men jeg er muligvis interesseret da min seneste parts hest blev solgt i december.

    Jeg er 39 år gammel og 188 cm høj - Jeg har ride erfaring på LC niveau med begynde LB/LA niveau, afhængig af hestens evner.

    Jeg nyder at arbejde med hesten fra jorden, dressur, hygge ride eller gå tur og mangler der en hånd i stalden giver jeg gerne en hånd med.

    Hvis du er interesseret i at vide mere kan du kontakte mig på tlf. 60706510 - Bor i Ringkøbing, men har ingen bil så jeg er afhængig af at afstanden er i cykel afstand fra Ringkøbing eller at der er mulighed for offentlig transport

    Hilsen Anette Sikjær, Ringkøbing


  • #2   13. jan 2015 skulle gerne ha fundet en fast part.. annoncen bliver slettet inden længe...! smiley

  • Anette S
    Anette S Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
    #3   14. jan 2015 Hej...

    Jeg er kun interesseret i en fast aftale, hvis kemien hest, ejer og jeg er der! Jeg har ikke mulighed for kunne komme hverdag, men istedet 2-3 gange ugentlig, en absolut forudsætning er ligeledes at hesten ikke er til salg eller med forventning om salg to måneder efter aftalen er indgået, som var tilfældet med min seneste parts aftale ??

    Men er du ikke interesseret er det okay, det er jo din hest og din beslutning ??


  • #4   14. jan 2015 som sagt, så har jeg fundet en part... Det er stadig nyt, så vil lige være sikker på at det holder før jeg sletter annoncen.
    hvis det ikke holder skal jeg nok vende tilbage...! smiley


Kommentér på:
Part i Ringkøbing område... SVÆRT...!!!!

Annonce