{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Nu skal vi til det igen.... ønsker, ønsker og atter ønsker! {{forumTopicSubject}}

Halløj peps!

JA nu skal vi jo snart til det med ønskesedler igen.. Og som alle andre år mangler jeg ønsker, dog den eneste forskel fra de andre år er at jeg ikke har et eneste ønske i år!

Arbejder pænt meget, så har ikke rigtig tid til at kigge på nettet og da jeg bor i sverige er det lidt svært at finde "gode" ønsker i de danske kataloger! (:

Har i nogle ønsker..?
Hvad ønsker i jer?

Jeg er 18 år, går ikke med make up, eller smykker(:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu skal vi til det igen.... ønsker, ønsker og atter ønsker!
  • #1   14. nov 2014 Jeg er så heldig at jeg har fødselsdag lige op til jul, så jeg har dobbelt pres på mht. gaver :b . Jeg plejer at have en del at vælge i mellem, men har faktisk ikke de store ønsker i år - jeg er klar over hvad jeg vil i fremtiden, og det har præget min ønskeliste en del smiley .

    I år har jeg ønsket mig:

    The nowhere men - en bog om scouting systemet indenfor engelsk fodbold, på engelsk.
    Nike Free sko - mine nuværende er gået i stykker smiley .
    Nike Epic Run løbethights - har lovet en veninde at vi skal løbe maraton og vil egentlig gerne i gang med at træne igen.
    Nike Dri-Fit Wool løbetrøje - af samme grund som ovenstående smiley
    Penge - jeg regner med at flytte til England næste år, penge er meget velkomne! smiley .
    Longe - det er vel meget nyttigt at have smiley
    Penge til Micklem trense - vil gerne have den, men ikke før jeg ved at den virker på min hest. En butik i nærheden har en prøve ordning, sååå smiley .

    Jeg går nemlig heller ikke det store op i make-up, smykker eller lign., det siger mig ikke rigtig så meget smiley


  • #2   14. nov 2014 Mine ønskeseddel er ret basic ønsker mig altid film/serier på DVD gavekort til butikker eller penge smiley

  • #3   14. nov 2014 Jeg har i år valgt at ønske mig penge til en Barefoot saddel. En trænignstrøje fra BOT, et par Dr. Martens.
    Har bare sat de dyre ønsker i en prioritet, så ønsker egentlig kun støtte til dem. Så det er da lige til smiley !


  • #4   14. nov 2014 Jeg har os fødselsdag i december så dobbelt op på gaver her;).

    Iår ønsker jeg mig:

    Undertøj
    Parfumer (nogen bestemte)
    Nike free
    Tøj (noget bestemt)
    Herman sprenger bid
    Kodeleds gamacher
    Træning/fitness bukser

    Håber det gav lidt inspiration smiley


  • #5   14. nov 2014 Jeg synes også det er utrolig svært det med at lave en ønskeseddel - ikke fordi jeg ikke har nogen ønsker (har rigtig mange!), men fordi jeg gerne vil gøre det lidt sjovere at finde gaver til mig, feks. ved jeg at min søster ikke har lyst til at købe hesteting til mig (selvom hun selv har hest), gavekort til læderiet er heller ikke et hit hos hende og det gør det bare lidt svært :3
    Jeg ved at min søster ville elske at shoppe tøj eller skønhedsprodukter til mig, men det ønsker jeg bare ikke rigtig, så det er lidt svært at komme på en hel seddel med ting jeg både ønsker mig og min søster vil være glad for at give mig!.. og sådan er det med stort set alle smiley

    Men altså min ønskeseddel ser egentlig sådan her ud:
    Gavekort til www.Læderiet.dk (jeg laver mit eget udstyr)
    Ridebukser i sort, gerne i softshell
    Barokke stigbøjler
    Underlag til min barefoot-sadel
    Biograftur
    Derwent farveblyanter af en bestemt slags



  • #6   14. nov 2014 Har også vildt svært ved at finde noget! smiley

    Ønskelisten til i år:

    By Weber trense (en bestemt)
    Ridebukser (nogle bestemte)
    Høretelefoner
    Penge




  • #7   14. nov 2014 jeg har fødselsdag om en uge, jeg ved jeg får SCHARF hjelmen, og så håber jeg på at jeg ikke får så meget af det andet, så det kan blive mine ønsker til jul smiley

    Ridelygte - til at spænde om benet
    Back on track fleectæppe til mig, ikke til hesten
    Back on track såler
    Back on track fleectrøje
    Brunt underlag i dressur 17"/full
    Harry's Horse gamacher Flextrainer AIR - brun, et par i M og i L
    Nike
    Zoom Speed Trainer 2
    SCHARF hjelm no. 5 - sort/sort


  • #8   14. nov 2014 Min ønskeliste er:
    Grimer til min pony
    Longetov
    Mountainbike
    Trækketov
    Tøj til mig
    Rebgrime
    Cordeo
    Bold til folden


  • #9   14. nov 2014 Gavekort til:
    - Matas
    - Hunkemöller
    - Academic books (studiebøger)

    Tøj:
    - Dr-denim bukser (de sorte) str L eller lignende

    Makeup:
    - En god mascara

    Bøger:
    - De faldne engles by og frem (af Cassandra Clare serien hedder Døden instrumenter)
    - Urværksprinsen (af Cassandra Clare) og frem i den serie
    - Nattens hus serien ( 6 og frem)
    - Generelt gode fantasy, krimi, uhyggelige-serier

    Til computeren:
    - Computerbord ( til at sidde i sengen med)

    Er mine ønsker. Så har jeg også nogen til det fælles hjem kæresten og jeg får i fremtiden, men vi bor midlertidigt, så det venter lige til vi har en lejlighed før jeg køber en toiletbørste eller ønsker mig en.. smiley


  • #11   14. nov 2014 Har ikke så mange ønsker endnu, men har fundet nogle ting.
    Ønsker mig:

    Penge
    Tøj (noget bestemt)
    Converse
    Rider by Horse Platinum Pro bandageunderlag
    Nogle covers til min mobil


Kommentér på:
Nu skal vi til det igen.... ønsker, ønsker og atter ønsker!

Annonce