{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

iPhone 4s? {{forumTopicSubject}}

Hey alle smiley
Min mor kører lige nu oldgammel Nokia - og jeg har tappert forsøgt at overtale hende til at få en iPhone smiley
Hun har nu fået tilbudt en 4s'er.. Men nu er det så at jeg overvejer om det overhovedet kan betale sig? Hun vil ikke betale så meget så det er egentligt meget godt..
Men er det helt dumt? I forhold til hvor langsom osv den jo er i forhold til de nyere smiley

God aften


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iPhone 4s?
  • #1   21. nov 2014 Langsom? Min er overhovedet ikke langsom? smiley

  • #2   21. nov 2014 En iPhone er klart bedre end en gammel Nokia!
    Jeg var møg glad for min 4S lige indtil jeg fik min 5S smiley


  • #3   21. nov 2014 Er glad for min. Men de går meget hurtigt og let i stykker. Ikke kun på skærmen, for der fejler min ikke noget andet end en lille sort plet og nogle brugsridser, men skrug op og ned knapperne virker feks. ikke. Og tager man billeder med blitz ødelægger den det for sig selv, og billedet bliver Hvidt og sløret... Men ellers er de okay.

  • #4   21. nov 2014 Køb hellere en 5 eller 5s. De er meget hurtigere end en iphone 4 eller 4s uanset om de er nye eller ej. Min 5'er er over et halvt år gammel og stadig ikke blevet langsommere end da den var helt ny. Har samtidig med tabt den utallige gange, uden at skærmen eller noget er gået i stykker smiley

  • #5   22. nov 2014 4/4s kan ikke følge med i de opdateringer der kommer, det kan min i hvert fald ikke smiley
    Så jeg sider 5/5s eller helt op til 6'eren smiley


  • #6   22. nov 2014 En iphone4 er bestemt ikke langsom smiley
    Det handler mere om du overstiger dens kapacietet, og om hvor mange spil, kontakter, musik, apps osv. du har liggende smiley
    Jeg synes det er et godt valg.


  • #8   22. nov 2014 Jeg har også Iphone 4s, min er på 16 gb. Ville nok også anbefale at man køber en med 16 gb, da der ikke er plads nok til opdateringer. Så køb et godt cover og noget film eller panserglas. Har tabt min mange gange og er ikke gået i stykker og funger upåklagelig. Kan godt anefalse smiley

  • #9   22. nov 2014 Jeg har en 4s, og min mor en 4. Mellem de to, så kan man godt mærke at 4s'eren er lidt hurtigere.

    Jeg er glad for min 4s, og har aldrig haft problemer med den. Har smadret skærmen et par gange fordi at jeg er en klovn, men knapper og det indvendige i mobilen har aldrig fejlet noget her. Jeg har haft den i snart 3 år.

    Jeg vil anbefale MINIMUM 16gb. Med de 16gb har jeg ikke plads til den nye opdatering på min, fordi jeg har sådan noget som spotify og facebook installeret, som fylder en del.


  • #10   22. nov 2014 Min klare sig helt fint og har også taget nogen slag uden problemer så ville helt klart få sådan en købt:)

  • #11   23. nov 2014 Haha super (y)

Kommentér på:
iPhone 4s?

Annonce